4

توهین عجیب کره‌ای‌ها به سبک بازی تیم ملی ایران/ مراقب تخت خواب وسط زمین مسابقه باشید!

  • کد خبر : 366865
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

یک رسانه کُره‌ای اعلام کرد تیم ملی فوتبال ایران در بازی با کره جنوبی به دنبال وقت کشی و فوتبال تدافعی است و راهکار این مسئله به ثمر رساندن گل اول است.

توهین عجیب کره‌ای‌ها به سبک بازی تیم ملی ایران/ مراقب تخت خواب وسط زمین مسابقه باشید!
تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم می‌روند. این بازی در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می‌شود و انتظار می‌رود ۶۳ هزار هوادار کُره ای برای تماشای آن به استادیوم بیایند.

صعود ایران و کره جنوبی از گروه A مسابقات انتخابی به جام جهانی قطعی شده است ولی حساسیت‌های این تقابل سنتی هنوز پابرجاست.

کره جنوبی بیش از ۱۱ سال است که برابر ایران به پیروزی نرسیده است و قصد دارد این طلسم را امروز با حضور هوادارانش بشکند؛ از سوی دیگر ایران حتی با کسب یک تساوی در دیدار با کره جنوبی ۲۳ امتیازی می‌شود و بالاتر از این رقیب خود، صدرنشین جدول باقی می‌ماند.

بازی‌های اخیر ایران و کره جنوبی معمولاً کم گل از آب در آمده است و این موضوع نگرانی کُره ای ها را در پی داشته مبنی بر اینکه ممکن است ایران امروز هم به شکل تدافعی و بسته به میدان برود.

سایت munhwa در این ارتباط مدعی شد ایران تمرکزش را روی کارهای دفاعی می‌گذارد و تیم ملی کشورمان را به بازی تدافعی و وقت کُشی متهم کرد: «انتظار می‌رود ایران تمرکز خود را روی خط دفاعی بگذارد زیرا می‌تواند حتی پس از تساوی هم جایگاه اول خود را در گروه حفظ کند. به ویژه، این نگرانی وجود دارد که “فوتبال تختخوابی” منحصر به فرد در خاورمیانه انجام شود. تاکتیک دراز کشیدن روی زمین هنگام تماس فیزیکی بازیکنان که برای گذراندن زمان به ایران کمک می‌کند.»

این رسانه راهکار مقابله با تاکتیک وقت کشی ایران را هم ارائه داده است: «به ثمر رساندن گل اول کارآمدترین راه حل برای شکستن فوتبال تختخوابی است. این به این دلیل است که اگر آنها عقب بیفتند، دفاع متراکم را از بین می‌برند و برای به ثمر رساندن گل هجوم می‌آورند.»

در بخش دیگری از این گزارش به توانایی‌های سردار آزمون مهاجم ایران پرداخته شده و آمده است: «ضد حمله هدف بلندمدت ایران در این مسابقه است. مورد ویژه سردار آزمون (لورکوزن) است. آزمون که در ژانویه به بوندسلیگا رفت، مهارت‌های فوق العاده ای دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقل و انتقالات Transfermarkt، ارزش سون هیونگ مین (کارمزد تخمینی انتقال) ۸۰ میلیون یورو و آزمون ۲۵ میلیون یورو است. یک دفاع خفه کننده برای مسدود کردن مسیر توپ مورد نیاز است تا آزمون نتواند توپ را بگیرد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=366865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر