2

این دختر جوان‌ترین خواننده اپرای جهان است +تصویر

  • کد خبر : 367017
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

یک دختر ۱۰ ساله، توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان جوان‌ترین خواننده اپرا در جهان معرفی شد.

 ویکتوری برینکرِ ۱۰ ساله، توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان جوان‌ترین خواننده اپرا در جهان معرفی شد. سازمان ثبت رکورد گفت که او با شرکت در هشت اجرای حرفه‌ای در هفت سالگی به این رکورد دست یافت.
رکوردهای جهانی گینس اعلام کرد که این دختر پس از برگزاری چندین اجرای حرفه‎‌ای و درحالی که هفت سال داشت، به عنوان جوان‌ترین خواننده اپرا در جهان لقب گرفت.
سازمان ثبت رکورد گفت که ویکتوری برینکردر حالی که ۷ سال و ۳۱۴ روز داشت، پس از شرکت در هشت اجرای حرفه‌ای با نمایش نورها و افسانه‌های تئاتر عمومی پیتسبورگ در سال ۲۰۱۹، این رکورد را به دست آورد.
به نقل از خبرآنلاین، این نوجوان که اکنون ۱۰ سال دارد، همچنین در ۶ ژوئیه ۲۰۲۱ تاریخ‌ساز شده بود؛ زیرا او اولین شرکت‌کننده‌ی مسابقه استعدادیابی America’s Got Talent بود که از هر چهار داور، زنگ طلایی دریافت کرد.
برینکر به گینس گفت: «من در دوران خردسالی خیلی زود لب به سخن گشودم و از دو سالگی شروع به خواندن کردم. بین دو تا سه سالگی، همه قطعات یک آلبوم موسیقی را خوب حفظ می‌کردم و می‌خواندم. تا جایی که خاطرم هست، همیشه آواز می‌خواندم».
برینکر گفت که کمی قبل‌تر از تولد شش سالگی‌اش، به اپرا علاقه‌مند شد. او می‌گوید: «من عاشق گذراندن چالش‌های تنظیم صدا در آواز، یادگیری تکنیک‌های لازم برای آواز خواندن و تماشای همه اجراهای موسیقی به زبان‌های مختلف هستم».
برینکر، روز یکشنبه ۲۷ مارس به برنامه تلویزیونی ایتالیایی گینس (Lo Show Dei Record) دعوت شد و در طول برنامه، با دیدن و دریافت گواهی ثبت رکورد خود سورپرایز شد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367017

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر