2

سرمربی آمریکا: بازی جوانمردانه یعنی دوستی با ایران

  • کد خبر : 367036
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

این بازی را کاملا به یاد دارم. من برای یک شبکه تلویزیونی هلندی این بازی را تفسیر می‌کردم. این اولین باری بود که با آنها مسابقه دادیم. سال‌ها به خاطر تنش سیاسی بین دو کشور با هم بازی نکرده بودیم. آن بازی راهی برای گفتن این بود که در زمین فوتبال ما هنوز با هم دوست هستیم.

به نقل از CNN، قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های انگلیس، آمریکا و نماینده اروپا در پلی‌آف هم‌گروه شده است. ایران و آمریکا در جام جهانی ۹۸ فرانسه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا درباره تقابل با ایران در جام جهانی گفت: فکر می‌کنم همه چیز در پایان این روز به فوتبال ختم می‌شود و بهترین نشانه دوستی که می‌توانید ایجاد کنید، رقابت سخت در زمین به شیوه‌ای جوانمردانه است و این همان چیزی است که جام جهانی درباره آن است.

سرمربی تیم ملی آمریکا درباره شکست این تیم برابر ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه گفت:‌ این بازی را کاملا به یاد دارم. من برای یک شبکه تلویزیونی هلندی این بازی را تفسیر می‌کردم. این اولین باری بود که با آنها مسابقه دادیم. سال‌ها به خاطر تنش سیاسی بین دو کشور با هم بازی نکرده بودیم. آن بازی راهی برای گفتن این بود که در زمین فوتبال ما هنوز با هم دوست هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367036

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر