1

انتظار نگاه ویژه پولادگر به ورزش بانوان

  • کد خبر : 367175
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳

با توجه به تجاربی که پولادگر در حوزه ورزش قهرمانی دارد انتظار می‌رود نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان نیز داشته باشد. با تعامل خوب و همدلی با دیگر معاونت‌ها که همگی از بهترین مدیران کاربلد هستند می‌توان زمینه‌ساز اتفاقات خوب در ورزش کشور شد.

به گزارش خبرنگار افق؛ سیدحمید سجادی در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان که امروز در محل وزارتخانه برگزار شد اظهار داشت: عهد و پیمان بستیم در وزارت ورزش و جوانان برای خدمت به کشور و مردم عزیزمان تلاش خود را زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران انجام دهیم.

وی با اشاره به انتخاب سید محمد پولادگر به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای افزود: با توجه به شناختی که از پولادگر دارم می‌دانم برای خدمت به ورزش و مردم در این معاونت حضور دارد. سوابق درخشان او برکسی پوشیده نیست و حضور ۲۲ ساله او در فدراسیون تکواندو گواه این است که خدمات ارزنده‌ای را برای این رشته پرمخاطب انجام داده است. ثبات مدیریتی امروز در جهان یکی از فاکتورهای موفقیت به حساب می‌آید و خوشبختانه پولادگر در این سالها با ثبات مدیریتی، زمینه‌ساز اتفاقات بسیار خوبی شد.

وزیر ورزش تصریح کرد: چشمان زیادی به دست‌های ما است که بتوانیم بهترین اقدامات را برای ورزش کشور رقم بزنیم. کارهای زیادی روی زمین مانده که باید همه دست به دست هم دهیم و با مشارکت و همدلی کار را به جلو ببریم. باید کاری انجام دهیم که همه خوبی‌های ورزش را داشته باشیم.

سجادی افزود: خوشحالیم که یکی از بهترین گزینه‌ها را برای پست مهم معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای انتخاب کردیم. با توجه به نزدیکی به بازی‌های آسیایی و المپیک باید همه توان خودمان را برای حضور مقتدر در این بازی‌ها بگذاریم و برای المپیک آماده شویم. تغییراتی در برخی از فدراسیون‌ها داشتیم و بازهم انتخابات خواهیم داشت و باید با همه این اتفاقات در حوزه ورزش قهرمانی تلاش ویژه‌ای انجام دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به تجاربی که پولادگر در حوزه ورزش قهرمانی دارد انتظار می‌رود نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان نیز داشته باشد. با تعامل خوب و همدلی با دیگر معاونت‌ها که همگی از بهترین مدیران کاربلد هستند می‌توان زمینه‌ساز اتفاقات خوب در ورزش کشور شد.

خبرنگار: سیدعلی حسینی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367175

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر