2

دولت بازار خودرو را به بخش خصوصی واگذار کند

  • کد خبر : 367189
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

وی با بیان اینکه دولت تنها ۶ درصد سهام خودروسازی داخلی را دارد گفت: به عقیده بنده دولت باید خود را از بازار خودرو عقب بکشد و بازار خودرو را به بخش خصوصی واگذار کند.  خودروسازان هم موافق هستند.

به گزارش خبرنگار افق؛ عزت الله اکبری تالارپشتی  در مورد جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجلس جایگاه نظارتی دارد به همین علت هرگاه احساس کنند به مردم آسیب وارد می شود مسوولان را فرامی خواند. امروز هم جلسه کمیسیون با حضور وزیر صمت و مدیرعاملان خودروسازی سایپا و ایران خودرو برگزار شد. علت برگزاری این جلسه نارضایتی مردم از افزایش قیمت اخیر خودرو بود. همکارانمان توضیحاتی دادند و سخن مسوولان را شنیدند.

وی با بیان اینکه دولت تنها ۶ درصد سهام خودروسازی داخلی را دارد گفت: به عقیده بنده دولت باید خود را از بازار خودرو عقب بکشد و بازار خودرو را به بخش خصوصی واگذار کند.  خودروسازان هم موافق هستند.

اکبری در مورد کیفیت جلسه امروز گفت: دولت آقای رئیسی تازه سرکار آمده و ما بنا نداریم سختگیری کنیم آقای دکتر فاطمی امین هم حسن نیت دارند و بنابراین شد به آنها وقت بدهیم تا تاثیرات تغییرات اخیر را ببینیم

اکبری در مورد کیفیت جلسه امروز گفت: دولت آقای رئیسی تازه سرکار آمده و ما بنا نداریم سختگیری کنیم آقای دکتر فاطمی امین هم حسن نیت دارند و بنابراین شد به آنها وقت بدهیم تا تاثیرات تغییرات اخیر را ببینیم.

وی ضمن ابراز مخالفتش با افزایش و کاهش  دستوری قیمت خودرو گفت: در جلسه امروز بنا بر این شد کارگروه  ویژه مشترکی تشکیل شود تا با همکاری خودروسازان، مجلس و دولت موضوع را بررسی کنیم.

خبرنگار: سید اصغر حسینی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر