2

بمب نقل و انتقالاتی یحیی را بشناسید ؛ کاوه رضایی پرسپولیسی می شود ؟!

  • کد خبر : 367223
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

کاوه رضایی مهاجم قابلی است که اگر شرایط برایش مهیا باشد، حتی می‌تواند به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران بدل شود.

بمب نقل و انتقالاتی یحیی را بشناسید ؛ کاوه رضایی پرسپولیسی می شود ؟!

وقتی از استقلال جدا شد و به شارلروا رفت، در قامت یک مهاجم چندکاره در لیگ بلژیک ظاهر شد. او به قدری در ترکیب شارلروا درخشید که فصل بعد از آن، با انتقالی سنگین و ۵ میلیون یورویی راهی بروژ شد و دوران جدیدی را در فوتبال خود آغاز کرد. حالا اما دیگر خبری از آن مهاجم آماده نیست. کاوه رضایی مدت‌هاست که گل نمی‌زند و شادی پس از گل انجام نمی‌دهد. زندگی ورزشی او خلاصه شده در رفت و آمد به تمرین اودهورلی لوون و تماشای بازی‌های این تیم.

رضایی از وقتی پیراهن اودهورلی را پوشیده، هرگز گلی به ثمر نرسانده. او ۱۳ بار در ترکیب تیمش قرار گرفته، ۴۹۷ دقیقه در زمین حضور داشته و حتی یک بار هم موفق نشده دروازه رقبا را باز کند. رضایی در این مدت ۵ بار در ترکیب اصلی قرار گرفته و ۸ مرتبه نیز به‌عنوان بازیکن ذخیره راهی زمین شده اما یک ناکام واقعی، بهترین جمله‌ای است که درباره شرایط فعلی کاوه در بلژیک می‌توان گفت.

شاید باورش سخت باشد اما از آخرین گلی که رضایی در مسابقات باشگاهی به ثمر رسانده، حدود ۱۵ ماه می‌گذرد. مهاجم ایرانی اودهورلی، آن گل را با پیراهن شارلروا، روی پاس علی قلی‌زاده و در روز شکست ۳ بر ۲ مقابل اوستنده وارد دروازه حریف کرد. پس از این گل، دیگر نه خبری درباره درخشش کاوه شنیده‌ایم و نه بحثی در رابطه با او. هر از چندگاهی صحبت‌هایی درباره بازگشت او به لیگ ایران منتشر شده که همیشه و به یک دلیل خاص بی‌نتیجه مانده است.

رضایی خردادماه سال ۱۳۹۶ از استقلال به شارلروا رفت. از آن زمان تا امروز نزدیک به ۵ سال می‌گذرد. یعنی ۲ ماه دیگر رضایی می‌تواند اقامت دائم بلژیک را بگیرد. عموماً هر فرد بعد از ۵ سال زندگی در بلژیک می‌تواند برای اخذ اقامت این کشور درخواست بدهد. حتی در بعضی موارد بعد از ۲ الی ۳ سال نیز این امکان فراهم می‌شود. برای اخذ اقامت بلژیک باید در طول این ۵ سال مجموعاً کمتر از یک سال را خارج از بلژیک گذرانده باشید، به یکی از زبان‌های این کشور مسلط بوده و نشان بدهید که با محیط ادغام شده‌اید. همچنین پرداخت مالیات و مشارکت در چرخه اقتصادی این کشور نیز در موفقیت پرونده شما تأثیرگذار خواهد بود.

کاوه رضایی حالا این مراحل را پشت سر گذاشته و می‌تواند اقامت دائم بلژیک را دریافت کند. بنابراین او با خیالی آسوده از این نظر، می‌تواند بمب نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران باشد. رضایی مهاجم قابلی است که اگر شرایط برایش مهیا باشد، حتی می‌تواند به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران بدل شود. شاید بازگشت او به استقلال و حتی حضورش در پرسپولیس– در صورت ادامه همکاری یحیی گل‌محمدی- بتواند کاوه را احیا کند و در سال جام جهانی، رضایی ۳۰ ساله را دوباره به اردوی تیم ملی برساند و نام او در لیست مسافران قطر نوشته شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر