3

وحیدی: همه ریشه‌های تروریستی حادثه مشهد و جریاناتی که خط دهی کردند، شناسایی خواهند شد

  • کد خبر : 367233
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

وزیر کشور درباره اقدام اخیر تروریستی در حرم رضوی و مجروح شدن دو طلبه و شهادت حجت‌الاسلام اصلانی، گفت: این یک عملیات تروریستی  بود که علیه سه تن از افراد مجاهد، پرتلاش و خدمتگزار مردم اتفاق افتاد.

 

وحیدی: همه ریشه‌های تروریستی حادثه مشهد و جریانات خط دهنده شناسایی می‌شوند

به گزارش افق نیوز ، احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران درباره اقدام اخیر تروریستی در حرم رضوی و مجروح شدن دو طلبه و شهادت حجت‌الاسلام اصلانی، گفت: این یک عملیات تروریستی  بود که علیه سه تن از افراد مجاهد، پرتلاش و خدمتگزار مردم اتفاق افتاد و به شدت این حرکت را محکوم می‌کنیم.

وی با عرض تبریک و تسلیت  شهادت یکی از این سه طلبه  خدمت بقیه الله(ع) و اقوام آنها و آرزوی سلامتی برای دو عزیز دیگر، ادامه داد: این واقعه تلخ نشان از آن دارد دشمن دست از ترویج نفاق برنداشته و تروریسم زاده نگاه استکباری است. داعش و گروههای دیگر تروریستی را اینها درست کردند و امروز هم آبشخور فکری‌شان همان جریان فکری است که به خود اجازه می‌دهد در یکی ازمقدس ترین مکان‌ها بدون هیچ جرمی که بتوانند ادعا داشته باشند و فرد مرتکب جرم شناختی از این افراد داشته باشد، این اقدام را انجام دهند.

وزیر کشور با بیان اینکه این جریان کور دست ساخته کشورهای غربی  و کسانی است که این فکر را ترویج می‌کنند و بی شک با افراد ترویج دهنده این تفکر و عاملان این جنایت برخورد خواهد شد، اظهار داشت:  این نشان می دهد روحانیت همیشه در خط مقدم خدمت و همچنین هدف دشمن بوده است. روحانیت همچنان پرقدرت در صحنه حاضر است و افتخار می‌کنیم این مجاهدان در کشور ما فعالیت بسیار دارند.

وی افزود: دشمن سعی دارد از اختلافات قومی مذهبی بین ملتهای دوست استفاده کند اما نخواهد توانست به مقصود برسد. بهترین جوانان افعانستان در مقابله با جریانات تکفیری جان خود را از دست داده‌اند و ملت افغانستان آمریکا را با خفت از کشور خود بیرون کرد و این اقدام اخیر به جایگاه ملت افغانستان شائبه‌ای وارد نمی‌کند.

تسنیم/وحیدی تصریح کرد: ایران و افغانستان یک ملت هستند که از ریشه و سابقه تمدنی مشترک برخوردارند و دشمنان تلاش برای ایران هراسی بین مردم افغانستان و افغانستان هراسی بین مردم ایران دارد که موفق نخواهند شد.

وزیر کشور با قدردانی از کسانی که این جریان تروریستی را محکوم کردند، گفت: انتظار داریم همه افرادی که حرفشان شنیده می‌شود این اقدام را محکوم کنند؛ از غرب و آمریکا انتظار محکوم کردن نداریم چون خود آنها موجب به وجود آوردن این تفکر هستند و این محکوم نکردنشان، نشان می‌دهد که آنها حامی این تفکرات هستند.

وی در پایان تأکید کرد که همه ریشه‌های تروریستی حادثه مشهد و جریاناتی که خط دهی کردند، شناسایی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر