2

مجدمی: مهاجری شوک خوبی به نفت مسجدسلیمان وارد کرد

  • کد خبر : 367258
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

هافبک نفت مسجدسلیمان گفت که سرمربی جدید این تیم،‌ شوک خوبی به نفتی‌ها وارد کرد و برتری مقابل گاندوها نیز ثمره همین شوک بود.

مجدمی: مهاجری شوک خوبی به نفت مسجدسلیمان وارد کرد

مسلم مجدمی درباره وضعیت نفت مسجدسلیمان با سرمربیگری محمدرضا مهاجری، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: از روزی که کادر جدید آمده، شوک خوبی به تیم وارد و شرایط نفت خیلی بهتر شده است. در زمان تعطیلی لیگ، مهاجری و دستیارانش زحمات زیادی کشیدند و وضعیت روانی بازیکنان را بالا بردند. این موضوع در دیدار با ذوب‌آهن مشخص بود و پس از چند هفته، بازی بسیار خوبی را ارائه کردیم.

وی در مورد دلیل شکست‌های متوالی نفت مسجدسلیمان، پیش از دیدار با ذوب‌آهن تصریح کرد: بچه‌های تیم واقعاً خسته شده بودند. در همه دیدارها با استرس و از ترس باخت وارد زمین می‌شدیم، اما حالا همه به بقای تیم امیدوار شدند. در هفته‌های آینده با رقبای مستقیم خودمان یعنی تراکتور و فجر سپاسی بازی می‌کنیم و بقا در اختیار خود ماست. نفت تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است و هواداران در زمان نتایج بد تیم هم از ما حمایت می‌کردند.

هافبک نفت MIS درباره وضعیت پرداختی این باشگاه و نیز امکانات شهر مسجدسلیمان اظهار داشت: قرارداد بازیکنان خیلی پایین است و در جدول قراردادها، در میان تیم‌های پایین قرار داریم. تاکنون ۵۵ درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است. زمین‌های تمرینی مسجدسلیمان کیفیت جالبی ندارد و مجبوریم در اهواز یا تهران تمرین کنیم.

مجدمی راجع به اعتراض عوامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به اشتباه داوری که در دیدار با نفت رخ داد، خاطرنشان کرد:‌ کارشناسان داوری درباره این صحنه نظر می‌دهند، اما نباید زحمات بازیکنان و مربیان را زیر سؤال ببریم. در دیدار رفت با ذوب‌آهن با یک گل جلو بودیم که داور، پنالتی صد درصد ما را اعلام نکرد تا دو بر صفر نشویم. ما از اشتباهات داوری خیلی متضرر شدیم و باشگاه هم بیانیه‌ای در این باره صادر نکرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367258

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر