4

حضور استاندار خراسان رضوی در منزل شهید حجت‌الاسلام‌ دارایی

  • کد خبر : 367264
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

استاندار خراسان رضوی در منزل حجت‌الاسلام دارایی، از شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی حضور یافت.

یعقوبعلی نظری استانداری خراسان رضویبه گزارش ایکنا و به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، با حضور در جمع خانواده و دوستان این شهید پرافتخار اظهار کرد: مسیر حرکت شهید حجت‌الاسلام دارایی مسیری پرافتخار و ماندگار خواهد ماند.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهادی این روحانیون در حاشیه شهر مشهد اضافه کرد: این عزیزان با عشق و جان و دل به مردم مناطق کم‌برخوردار خدمت می‌کردند و ما باید ادامه‌دهنده راه این شهدای بزرگوار باشیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: چندین سال است که با این سه روحانی در خدمات به حاشیه شهر همکاری داریم و آن‌ها در تمام صحنه‌ها پیشتاز بودند و صحنه‌های بی‌بدیلی از آن‌ها دیده‌ایم. همه می‌دانیم که این روحانیون با جان و دل کار می‌کردند و به نظر من پاداش‌شان را نیز گرفته‌اند. با توجه به شهادت آن‌ها در حرم مطهر رضوی با زبان روزه خداوند اجر بزرگی به این عزیزان عنایت کرده و قطعا جایگاه والایی پیدا کرده‌اند.

نظری خاطرنشان کرد: شیوه این روحانیون برای ما هم درس است و امیدوارم ما هم بتوانیم وظیفه خود را در ادامه راه آنان انجام دهیم. این افراد تابلوهای افتخار ما هستند و با توجه به همین موضوع راه را ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: فرد ضارب در اثر افکار و اندیشه‌های پلید تکفیری این اقدام را انجام داد. طبیعتا پشت سر این افراد گروه‌ها و وابستگانی به استکبار قرار دارند که امیدوارم هر چه سریع‌تر شناسایی شوند و به سزای اعمال‌شان برسند.

شهید حجت‌الاسلام دارایی یکی از سه روحانی بود که روز سوم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام رضا(ع) مورد حمله عامل استکبار با افکار تکفیری قرار گرفت و متاسفانه پس از چند روز علی‌رغم تلاش تیم پزشکی در بیمارستان به شهادت رسید. حجت‌الاسلام‌ پاکدامن سومین روحانی نیز هم‌اکنون در بیمارستان تحت‌ نظر پزشکان بوده و حال وی مساعد است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر