7

پژمان جمشیدی اشتباه کرد، نباید فوتبالیست می‌شد باید از اول بازیگر می‌شد

  • کد خبر : 367462
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

پژمان جمشیدی اشتباه کرد، نباید فوتبالیست می‌شد باید از اول بازیگر می‌شد

پژمان جمشیدی اشتباه کرد، نباید فوتبالیست می‌شد باید از اول بازیگر می‌شد

رامین راستاد در یک گفت‌وگوی تصویری، با انتقاد از برخی بازیگران که با پول و پارتی و … به سینما آمده‌اند، توانایی، سواد و حرفه‌ای‌گری پژمان جمشیدی در بازیگری را ستود.

رامین راستاد، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت‌وگویی تصویری با خبرگزاری دانشجو، درباره بازیگری در آثار کمدی، سخن گفت.

او در آغاز سخن، گفت: «بهترین بازیگر کمدی، کسی چون رضا عطاران است. او بهترین بازیگر برای این نقش‌هاست؛ ابعاد مختلف از یک شخصیت را در فیلم های مختلف مشخص می‌کند. ولی بازیگری هم داریم که فقط یک لباس را در هشت فیلم کمدی دیگر، در تنش دیده‌ایم. کلاه کاموایی ول روی صورتش را در پنج تا سریال دیگر سرش دیده‌ایم. خب چه‌طور شد که این بازیگر کمدی، که بازیگر هم نیست، لفظ بازیگر برایش سنگین است، چه‌طور شد که به این‌جا رسید. الان متر چی هست؟ معیار انتخاب چیست؟»

راستاد درباره بازیگری پژمان جمشیدی در فیلم‌های کمدی توضیح داد: «من دو سال هست دارم آموزش بازیگری می‌دهم، می‌توانم به راحتی بگویم انگار پژمان جمشیدی تمام دوره‌های پیشرفته و حرفه‌ای بازیگری را گذرانده است. تمام تکنیک‌های بازیگری را می‌داند. تمام رفتارهای حرفه‌ای جلوی دوربین را از خیلی از بازیگرهای دیگر بهتر می‌داند. واقعا متاسفم برای افرادی که موقع اعلام اسم کاندیدهای جشنواره فجر، وقتی نام پژمان جمشیدی می‌آید، می‌خندند. این خنده برای پژمان جمشیدی نیست، این خنده به‌نظرم دلسوزی برای خودشان هست، چون نمی‌توانند آدم موفق را ببینند.»

او تاکید کرد: «بله آدم باید بخندد به بازی برخی از بازیگران، به کسی که با پارتی آمده، با پول آمده، نه به کسی که آن‌قدر خوب هست، پژمان جمشیدی به حدی تسلط داشت که اگر بازیگر مقابل دیالوگش را یادش می‌رفت، او یادش بود. آدمی که سواد و ریشه نداشته باشد، ماندگار نیست. پژمان جمشیدی ماند، روز به روز هم بهتر می‌شود. به نظرم جزو بهترین بازیگرهای سینمای ایران هست، اصلا اشتباه رفت فوتبال، کاش آن زمانی را که برای فوتبال گذاشت هم توی سینما بود، شاید تا الان کاندید اسکار هم شده بود.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر