2

آغاز محاکمه هشت نفر از متهمان پرونده تجاوز به عنف خمینی شهر

  • کد خبر : 3675
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۵۱

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آغاز محاکمه هشت نفر از متهمان پرونده تجاوز به عنف خمینی شهر خبر داد و افزود : متهمان این پرونده ۱۶ نفر هستند . به گزارش واحد مرکزی خبر ، آقای انصاری گفت : به دستور رئیس قوه قضاییه ، پرونده متهمان بطور فوق‌العاده در شعبه ۱۸ دادگاه کیفری […]

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آغاز محاکمه هشت نفر از متهمان پرونده تجاوز به عنف خمینی شهر خبر داد و افزود : متهمان این پرونده ۱۶ نفر هستند .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، آقای انصاری گفت : به دستور رئیس قوه قضاییه ، پرونده متهمان بطور فوق‌العاده در شعبه ۱۸ دادگاه کیفری استان بررسی می شود و بر همین اساس نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات آنان برگزار شد .

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به علت مسایل منافی عفت غیر علنی برگزار می شود افزود : متهمان در دادگاه به جنایت خود اعتراف کردند ‌و بزودی حکم آنان بدون هیچگونه اغماضی صادر می شود .

آقای انصاری افزود : هر فردی که به حریم خصوصی مردم وارد شود ،عملش غیرقانونی ، غیرشرعی و ناپسند است و باید با آنان برخورد قاطع صورت گیرد تا برای افراد ساده لوح یا شرور و شیاد و متجاوزان به حریم خصوصی عبرت شود .

رئیس کل دادگستری اصفهان بابیان اینکه چند نفر از متهمان این پرونده دارای سوابق شرارت و قمه کشی هستند گفت : هیچ کس حق تعدی به حریم خصوصی دیگران را ندارد و افراد درمحیط و حریم خصوصی خود آزاد هستند .

سوم خرداد امسال ، عده ای از افراد شرور و متجاوز نیمه شب با ورود به یک میهمانی خصوصی خانوادگی در یکی از باغ های اطراف شهرخمینی شهر در محدوده غربی اصفهان ، مردان حاضر در این میهمانی را حبس و با انتقال زنان به محلی دیگر به آنان تجاوز به عنف کردند و سپس متواری شدند .

تاکنون ۱۰ نفر از متهمان این حادثه بازداشت شده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3675

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر