6

خودداری نرگس محمدی از دریافت داروی ایرانی در زندان/ علت چیست؟

  • کد خبر : 367522
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵

سازمان زندان‌ها به خانم محمدی اعلام کرده آمادگی دارد حتی داروی خارجی مورد نیاز وی را نیز از بیرون زندان تامین کند، اما زندانی مورد اشاره بر تامین دارو از سوی خانواده خودش اصرار دارد.

خودداری نرگس محمدی از دریافت داروی ایرانی در زندان/ علت چیست؟

به گزارش افق نیوز ، در پی ادعای مطرح شده مبنی بر عدم تحویل داروهای نرگس محمدی در زندان به وی، خبرنگار میزان کسب اطلاع کرده است که کلیه داروهایی که نامبرده به همراه داشته پس از بازگشت از مرخصی در تاریخ ۲۳ فروردین به صورت کامل تحویل وی شده است.

بنابر این گزارش، نرگس محمدی در روز ورود به زندان توسط پزشک عمومی وقت زندان نیز معاینه شده و تمام تمهیدات پزشکی لازم در این خصوص نیز محل توجه بوده است.

همچنین بررسی خبرنگار خبرگزاری میزان نشان می‌دهد، به دلیل تمام شدن یکی از داروهای خارجی این زندانی که به اندازه کافی همراه او نبوده، داروی مشابه ایرانی در اختیار وی قرار داده شده است که خانم محمدی از دریافت آن امتناع کرده و پس از هماهنگی با خانواده نامبرده، مقرر شده است داروی خارجی مورد نظر وی تهیه و تحویل بهداری زندان شود که تا این لحظه علیرغم ادعای مطرح شده از سوی وکیل و برادر وی هیچ دارویی به زندان تحویل نشده است.

این در حالی است که سازمان زندان‌ها به خانم محمدی اعلام کرده آمادگی دارد حتی داروی خارجی مورد نیاز وی را نیز از بیرون زندان تامین کند، اما زندانی مورد اشاره بر تامین دارو از سوی خانواده خودش اصرار دارد.

بنابر اطلاعات دریافتی در حضور زندانی با خانواده خانم نرگس محمدی تماس حاصل و درخواست وی به خانواده منتقل شده که تا لحظه تنظیم این خبر هیچ دارویی از طرف خانواده وی به زندان تحویل داده نشده است.

بنابر این گزارش، در معاینه‌ای که روز گذشته انجام شده، پزشک زندان وضعیت عمومی نرگس محمدی را رضایت بخش و تحت کنترل گزارش کرده است.

میزان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. هر ادم عاقلی هم باشه داروی اینها رو قبول نمیکنه مگه کم ادم به این شیوه سر به نیست کردن بعدش هم ندعی شدن خودکشی کرده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر