3

عمده بودجه پرسپولیس در ویترین باشگاه هزینه می‌شود

  • کد خبر : 367626
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مدیران، تیم اصلی را تبدیل به ویترین باشگاه کردند و تمام هزینه‌ها را در آنجا صرف کرده و این در حالی است که می‌دانند باید بیشتر به تیم‌های پایه بها بدهند.

برزگر: عمده بودجه پرسپولیس در ویترین باشگاه هزینه می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مدیران، تیم اصلی را تبدیل به ویترین باشگاه کردند و تمام هزینه‌ها را در آنجا صرف کرده و این در حالی است که می‌دانند باید بیشتر به تیم‌های پایه بها بدهند.

به گزارش افق نیوز ، محمد برزگر در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به شرایط نابسامان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: روحیه تمام تیم به خاطر اتفاقات جام حذفی آشفته است. اجحاف و فشار علیه پرسپولیس زیاد شده و از هواداران انتظار همدلی بیشتری داریم. البته حواشی و مشکلات همیشه وجود داشته اما تحمل و ویژگی بازیکنان نسبت به قدیم خیلی تغییر پیدا کرده است. دیگر بازیکنان مثل قدیم فقط با عشق پرسپولیس و ورزش، فوتبال بازی نمی‌کنند زیرا سرنوشت پیشکسوتان برای آنها تبدیل به درس شده و همه به این نتیجه رسیده‌اند که باید در دوران بازی، زندگیشان را تامین کنند و به همین دلیل به خیلی کارها و قراردادها دست می‌زنند که در شان ورزشکاران نیست.

وی ادامه داد: در همه جای دنیا شاهد این هستیم که بازیکنان بعد از اتمام دورهان بازی، با اقدامی سریع و بعد از آموزش کافی، با عناوینی همچون مربی یا مدیر، به عرصه بازگردانده می‌شوند و اجازه نمی‌دهند که شخص در خلاء مانده و از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شود. فوتبال خیلی به سمت مادیات و پول رفته است. تسویه‌ها به موقع نیست و بازیکنان دلگرمی و اطمینان ندارند.

برزگر: عمده بودجه پرسپولیس در ویترین باشگاه هزینه می‌شود

برزگر نقل و انتقالات پیش‌ روی پرسپولیس را تاثیرگذار خواند و بیان کرد:‌ بازگشت ستاره‌هایی که مدتی در تیم‌های دیگر مشغول بازی بودند، روحیه‌ تازه‌ای به بازیکنان و تیم می‌بخشد. احمد نوراللهی بازیکن قابلی است و نفرات جایگزین نتوانستند به خوبی جای خالی او را پر کنند. نه تنها نوراللهی بلکه خیلی ستاره‌های دیگر پرسپولیس دیگر جایشان پر نشد. جدای از اینکه بعضی نفرات کیفیت لازم را نداشتند اما نمی‌خواهم بگویم بازیکنان قابلی نیستند. مشکل اینجاست که بازی در پرسپولیس با تمام تیم‌های لیگ متفاوت است و افراد باید بتوانند خودشان را با شرایط خاص تیم وفق بدهند و این مسئله به درستی انجام نشده است.

پیشکسوت پرسپولیس مدیریت‌ها را مورد انتقاد قرار داد و گفت: ساختار مدیریتی نادرستی داریم و مدیران خوبی مثل حمیدرضا گرشاسبی را بی دلیل کنار می‌گذارند درحالی که او تمام بدهی‌های تیم را پرداخت کرده بود. در واقع ما ثبات مدیریت نداریم و مدیران ما به خاطر بقای اسم و جایگاهشان دست به افعالی می‌زنند که وجهه خوبی داشته باشد و بتوانند طرفداران و محبوبیت بالایی جذب کنند.

وی با اشاره به مشکلات بازیکنان، ‌ با ارائه راه حلی، افزود: مدیران، تیم اصلی را تبدیل به ویترین باشگاه کردند و تمام هزینه‌ها را در آنجا صرف کرده و این در حالی است که می‌دانند باید بیشتر به تیم‌های پایه بها بدهند زیرا رده‌های پایه آینده باشگاه‌ هستند. هیچ هزینه‌ای در پایه صرف نمی‌شود و همه به فکر کسب اسم و رسم با تیم اصلی هستند و آینده‌نگری ‌نمی‌کنند. اگر تیم‌های پایه را فراموش نکنند دیگر برای جذب بازیکن به مشکل بر نمی‌خورند. به نظرم مدیران گذشته خیلی بهتر از مدیران فعلی بودند و روش متفاوتی داشتند. در گذشته مدیران اصلا هم‌سطح بازیکنان نمی‌شدند و به کار خودشان مشغول بودند اما حالا با بازیکنان هم‌اتاق شده‌ و به خوش‌گذرانی می‌روند و به فکر ساخت ورزش و فوتبال کشور نیستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر