آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمال/ لغو محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به تعطیلات عید سعید فطر شاهد ادامه ترافیک در جاده‌های شمال هستیم.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم ترافیک در محورهای شمال، اظهار کرد: تعطیلات ترافیک و افزایش ترددها در محورها، جاده‌های شمال را پرترافیک کرد.

وی گفت: با توجه به بارش باران در جاده‌ها و احتمال ریزش و رانش در ارتفاعات و گردنه‌های شمال، ضرورت دارد از تردد در کوهستان‌های استان پرهیز شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: معمولا در تعطیلات و پایان هفته‌ها شاهد افزایش حجم گردشگران در محور کندوان هستیم که از صبح امروز محدودیت یک‌طرفه اعمال شد و درحال حاضر  باتوجه به وضعیت تردد، محدودیت لغو شود.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه۱۳ ، چهارشنبه ۱۴، پنج‌شنبه ۱۵و جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره اینکه آمد و شد خودروها در محورهای هراز به‌صورت پرحجم و در محورهای سوادکوه و کیاسر روان است، گفت: شهروندان در هر ساعتی از شبانه‌روز و با مدیریت سفر برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.