5
همدانی:

واکنش پیشکسوت آبی‌پوشان به جدایی مجیدی

  • کد خبر : 367668
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

پیشکسوت تیم استقلال در رابطه با حواشی و انتقادات صدرنشینی استقلال گفت: آنهایی که صدرنشینی استقلال را حق او نمی‌دانند، اگر روند استقلال را در تمام فصل بررسی کنند متوجه می‌شوند که تنها کاری که از پس آن برمی‌آیند این است که سکوت کنند.

ستار همدانی: از بازی با عراق مقداری ترس دارم | ایران ورزشی آنلاین

پیشکسوت تیم استقلال در رابطه با حواشی و انتقادات صدرنشینی استقلال گفت: آنهایی که صدرنشینی استقلال را حق او نمی‌دانند، اگر روند استقلال را در تمام فصل بررسی کنند متوجه می‌شوند که تنها کاری که از پس آن برمی‌آیند این است که سکوت کنند.

ستار همدانی با اشاره به حساسیت وضعیت استقلال در لیگ برتر گفت: ما تا انتهای فصل ۶ بازی داریم که همه آن‌ها به اندازه یک فینال حساسیت دارند. از بین این بازی‌ها، بازی با سپاهان در اصفهان نقش تعیین کننده‌ای دارد. استقلال در جدول با اختلاف امتیاز مناسب، صدر جدول را در دست گرفته و با بهترین خط دفاع و حمله به روند قدرتمندانه خود ادامه می‌دهد.

وی درباره تیم سپاهان در رقابت پیش‌رو اینطور بیان کرد: این تیم همیشه در آسیا هم عالی بوده و از باشگاه‌های برتر ایران و آسیا به حساب می‌آید اما امسال با نتیجه نگرفتن در آسیا از لحاظ روحی و جسمی بسیار خسته به نظر می‌رسد. البته این مسائل دلیل بر باخت قطعی سپاهان نیست و نمی‌شود به راحتی نتیجه بازی را پیش‌بینی کرد زیرا سپاهان نفرات زیادی دارد و خستگی در تعداد نفرات بالا خودش را کمتر نشان می‌دهد.

همدانی در پاسخ به منتقدان جایگاه استقلال در جدول لیگ گفت: اجازه بدین به این موضوعات ورود نکنم و تنها یک حرف بزنم. کسانی صدر نشینی استقلال را حق او نمی‌دانند و مدعی شدند که حمایت‌های کمیته داوران و رای کمیته انضباطی باعث صدر نشینی این تیم است، باید نگاهی به روند استقلال در تمام فصل بیندازند تا متوجه شوند که راهی به جز سکوت در مقابل این پیش‌روی بی حریف استقلال وجود ندارد

پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با جدایی فرزاد مجیدی از این تیم اظهار داشت:‌ استقلال همیشه یک تیم پرافتخار بوده و هست و آدم‌ها و ستاره‌های بزرگی در این تیم آمدند و رفتند. در طول تمام این سال‌ها هیچ‌گاه ما متکی به یک شخص خاص نبودیم حتی اگر مربی تیم باشد.

وی همچنین درباره وضعیت تیم ملی در جام‌جهانی بیان کرد: گروه بدی نداریم اما از الان نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی کرد. باید بیشتر به جام نزدیک بشیم و بازی‌های تدارکاتی را ببینیم تا از نتیجه‌ آن‌ها بتوانیم پیش بینی کنیم که چه اتفاقاتی می‌افتد. بازی‌های تدارکاتی بسیار در رقم زدن نتیجه مهم هستند و تاثیر مستقیم بر نتیجه دارند. باید سرمربی بهترین درخواست‌ها را انجام دهد و فدراسیون باید در عملی کردن آنها تمام تلاش خود را بکند. البته این نکته را هم باید توجه کنیم که به علت تحریم‌ها شرایط خاصی داریم و از هرچیزی که نصیب ما شود باید بهترین استفاده را ببریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر