3

حمایت پورتو از طارمی/ شیاد و فریبکار کسی است که با مهدی بدرفتاری می‌کند

  • کد خبر : 367677
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

خبرنامه باشگاه پورتو در جدیدترین مطلب خود نوشت فریبکاران کسانی هستند که اصرار دارند با طارمی بدرفتاری کنند.

حمایت پورتو از طارمی/ شیاد و فریبکار کسی است که با مهدی بدرفتاری می‌کند
هواداران پورتو در حال سپری کردن یک‌فصل رؤیایی هستند. فردا شب و در استادیو دا لوز و در دیدار کلاسیک پرتغال مقابل بنفیکا، آنها می‌توانند با کسب یک تساوی نیز قهرمانی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال را قطعی کنند.

مهدی طارمی در این فصل و بیش از هر زمان دیگری در کانون توجهات قرار گرفت. مهاجم ایرانی پورتو به دلیل هوش بالای خود و گرفتن خطاهای پنالتی متعدد از حریفان، مورد نکوهش هواداران رقیب قرار گرفت و حتی باشگاه اسپورتینگ در حرکتی غیرحرفه‌ای و در وب‌سایت رسمی خود، مطلبی را علیه منتشر و مهاجم ایرانی را به فریبکاری و شیادی متهم کرد.

مطلب منتشره در ژورنال اسپورتینگ همچنان سوژه‌ای برای حمله پورتو به رقیب مستقیم این تیم در راه کسب عنوان قهرمانی این فصل است. پیش‌ازاین سرجیو کونسیسائو در نشست خبری پس از بازی با براگا به انتقاد از هوگو میگل داور مسابقه پرداخت و گفت که این داور تحت‌تأثیر مطلب وب‌سایت اسپورتینگ، خطای پنالتی روی طارمی را اعلام نکرده و او را به فریبکاری متهم کرده است.

خبرنامه رسمی باشگاه پورتو تحت عنوان دراگس دیاریو در جدیدترین مطلب خود و پیش از دیدار با بنفیکا به تمجید از بازیکن ایرانی خود پرداخته است. در این خبرنامه با اشاره به دو گل طارمی برابر ویزلا در جریان پیروزی ۴ بر ۲ شاگردان کونسیسائو، به ۲۰ گله شدن این مهاجم بوشهری در لیگ پرتغال اشاره شده است.

البته آبی و سفیدها همچنین انتقاداتی را نسبت به مطالب علیه طارمی مطرح کرده و نوشته‌اند: “فریبکاران و شیادها کسانی هستند که اصرار دارند با یکی از بهترین بازیکنان لیگ بدرفتاری کنند و کیفیت فوق‌العاده‌ای را که طارمی به تیم و فوتبال پرتغال می‌بخشد را بی‌ارزش کنند.”

در ادامه نیز آمده است: “مهدی طارمی با دبلی که در آخرین پیروزی پورتو مقابل ویزلا به ثبت رساند، به ۲۰ گل در لیگ پرتغال رسید ضمن اینکه او ۱۳ پاس گل نیز به آمار خود اضافه کرده و در حال حاضر از آمار و ارقامی که او در فصل اول حضور در پورتو به ثبت رسانده بود، پیشی گرفته است.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر