5

آتش سوزی در ساختمان خوابگاه دانشجویی دانشگاه امیرکبیر

  • کد خبر : 367770
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

رئیس اداره امور خوابگاهههای دانشگاه امیرکبیر جزییاتی از حادثه آتش سوزی شب گذشته خوابگاه پسرانه این دانشگاه را اعلام کرد.

 

جزئیات آتش سوزی ساختمان خوابگاه دانشجویی دانشگاه امیرکبیر

به گزارش افق نیوز ، محمدی، رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر، در خصوص حریق خوابگاه دانشجویی پسرانه این دانشگاه که شب گذشته در خیابان کریم خان زند اتفاق افتاد، اظهار داشت: حدود ساعت ۲۴ شب گذشته دانشجویان احساس دود در ساختمان خوابگاه می‌کنند که بلافاصله با آتش نشانی تماس می‌گیرند. خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانی حریق ناشی از ضایعات که در یکی از اتاق‌های خوابگاه واقع در طبقه هم کف ساختمان خوابگاه بوده مهار می‌شود.

وی افزود: حدود ۱۱ دانشجو به دلیل جمع شدن دود در ساختمان دچارتنگی نفس می‌شوند که با حضور اورژانس در محل حادثه دانشجویان سر پایی درمان می‌شوند و یک نفر هم که به مرکز درمانی منتقل شده بود که یک ساعت بعد با حال مساعد به خوابگاه برمی گردد.

رئیس اداره امورخوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: این خوابگاه مربوط به دانشجویان پسرانه مقطع کارشناسی دانشگاه امیرکبیر است که حدود ۴۰۰ دانشجو در آن ساکن هستند.

وی ادامه داد: سه ساعت پس از اطفای حریق وضعیت خوابگاه به حالت عادی بازگشت و دانشجویان ساکن خوابگاه به اتاق‌های خود بازگشتند. خوشبختانه آسیب جدی به زیر ساخت‌های خوابگاه از جمله آب و برق و گاز وارد نشده و خوابگاه در وضعیت عادی است به غیر از در ورودی خوابگاه و اتاقی که محل جمع آوری ضایعات بوده دچار آسیب شده است.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر