2

فتاحی: هواداران نگران نباشند با صداوسیما در حال رایزنی و تعامل هستیم/ ۲۵۰ پیشکسوت در جشن قهرمانی شرکت می‌کنند

  • کد خبر : 368177
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرد، جشن قهرمانی آبی‌پوشان در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر با حضور ۲۵۰ پیشکسوت این باشگاه برگزار می‌شود.

  • فتاحی: هواداران نگران نباشند با صداوسیما در حال رایزنی و تعامل هستیم/ 250 پیشکسوت در جشن قهرمانی شرکت می‌کنند

به گزارش افق نیوز ، سعید فتاحی معاون باشگاه استقلال درباره برگزاری مراسم جشن قهرمانی آبی‌پوشان اظهار داشت: ما از ۳۷۰ پیشکسوت دعوت کردیم که البته یکسری از آنها تهران و ایران نیستند و حدود ۲۵۰ نفر اعلام آمادگی کردند که در خدمت‌شان باشیم. پیش‌بینی کردیم که این عزیزان قبل از اینکه به استادیوم بیایند در محلی بیرون از ورزشگاه پذیرایی شوند و پس از آن در جایگاه VIP مستقر خواهند شد.

وی در مورد این موضوع که باشگاه استقلال خواستار دریافت جام طلایی شده است، گفت: ما به سازمان لیگ نامه زدیم و درخواست هم کردیم، چون در آیین‌نامه پیش‌بینی نشده بود از سازمان لیگ خواستیم که در هیئت رئیسه این موضوع را مطرح کنند و اگر امکانش بود درخواست‌مان بررسی شود. دوستان قول دادند که پس از پایان فصل جلساتی را برگزار کنند و اگر امکانش باشد این کار صورت بگیرد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال که با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، درباره تمدید قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم، تصریح کرد: جا دارد یک بار دیگر خدمت همه اعضای تیم خسته نباشید بگویم که در این فصل با آرامش کار کردند. از وقتی سردار آجورلو به باشگاه آمد ساختار باشگاه تغییر کرد. الان هم این اطمینان را به هواداران می‌دهیم که نگران نقل‌وانتقالات نباشند و هر بازیکنی را که سرمربی تیم مدنظر داشته باشد سعی می‌کنیم جذب کنیم. نقل‌وانتقالات زیر نظر مدیرعامل باشگاه انجام می‌شود و هیچ نگرانی وجود ندارد.

فتاحی در پاسخ به این سؤال که «درخواست باشگاه استقلال از صداوسیما برای عدم پخش مراسم جشن قهرمانی از تلویزیون واقعیت دارد؟»، خاطرنشان کرد: بله، واقعیت دارد. این تصمیم دیروز گرفته شد. به هر حال موضوع حق پخش برای همه باشگاه‌ها و حتی تیم ملی است که این اتفاق نمی‌افتد. متأسفانه بخش اعظم درآمدزایی باشگاه‌ها نادیده گرفته می‌شود. ما در حال رایزنی هستیم که به احترام هواداران‌مان تعامل کنیم، ولی توقع ما از مسئولان صداوسیما این است که حق فوتبال را بدهند تا هم فوتبال پیشرفت کند و هم جذابیت آن بیشتر شود. هواداران نگران نباشند، درباره این موضوع در حال رایزنی هستیم.

تسنیم/وی راجع به مشکلات زیرساختی که باشگاه استقلال با آن مواجه بوده است، یادآور شد: یکی از مشکلات اصلی استقلال در این فصل زمین تمرین بود که از اول امسال زمین مجموعه انقلاب در اختیار باشگاه قرار گرفت و تمرینات تیم آنجا برگزار می‌شود. بعد از سال‌ها هم موفق شدیم چمن کمپ ناصر حجازی را به صورت کاملاً مکانیزه بکاریم و ان‌شاءالله تا یک ماه آینده هم چمن و هم رختکن و سکوهای آن به مرحله بهره‌برداری می‌رسد. به غیر از کمپ حجازی، چمن مصنوعی ورزشگاه امام رضا (ع) هم جمع‌آوری می‌شود و چمن طبیعی کاشته خواهد شد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در پایان گفت: جا دارد از مسئولان شورای تأمین هم تشکر کنم. برای بازی امشب ۶۳ هزار بلیت فروخته شده و بلیت‌ها هم خریداری شده است. من خواهشی که از عزیزان هوادار دارم این است که اگر بلیت تهیه نکردند به ورزشگاه نیایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر