3

تحول در بازار‌های آنلاین مالی با اوکی اکسچنج

  • کد خبر : 368188
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

خرید و فروش هر کالا در محل مشخصی انجام می‌شود، به همین دلیل شما باید برای خرید و فروش هر کالا به محل مخصوص آن مراجعه کنید.

بر همین اساس برای خرید ارز‌های دیجیتال باید به صرافی‌های ارز دیجیتال مراجعه کنید. این صرافی‌ها انواع گوناگونی دارد و استفاده از هر کدام می‌تواند مزایای خاصی داشته باشد. تمام فرایند فعالیت این صرافی­ها نیز به صورت آنلاین است.

این نوع صرافی‌ها دارای یک پلتفرم دیجیتالی هستند که برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال، فقط از همان پلتفرم باید مراجعه شود. در این صرافی‌ها می‌توان ارز‌های مختلف را معامله و مبادله کرد. شما هنگام انجام خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بازار‌های آنلاین، هزینه‌ای به عنوان کارمزد برای خدمات ارائه شده توسط صرافی‌ها پرداخت می‌کنید.

 

نقش اساسی صرافی در معاملات ارز‌های دیجیتال

 

شما زمانی که تصمیم گرفتید که در یک صرافی خاص ثبت نام کنید، باید به عوامل مختلفی دقت کنید. در صرافی‌هایی که حجم معاملات در آن‌ زیاد است، میزان نوسانات و هر نوع دست کاری در بازار به حداقل می‌رسد. همچنین وجود کاربران زیاد در آن صرافی، نشان دهنده قابل اعتماد بودن آن است. صرافی‌ها بر اساس حجم معاملاتی در سایت‌های مربوط به ارز‌های مختلف، کپ لیست می‌شوند.

همچنین تمام صرافی‌ها خطر هک شدن را دارند. در تاریخ بازار‌های ارز دیجیتال هک­های زیادی در صرافی‌های مختلف صورت گرفته است و سایت‌های صرافی، ضرر مشتریان را از جیبشان پرداخت کرده­اند. همچنین هر کدام از این صرافی‌ها از قوانین خاصی پیروی می‌کنند که توسط کشوری که صرافی در آن قرار دارد، تعیین می‌شود. همه این عوامل تأثیر مهمی در معاملات ارز‌های دیجیتال دارد، به همین دلیل انتخاب صرافی بسیار با اهمیت است. بهتر است بدانید سایت اوکی اکسچنج تمام این ویژگی­ها را دارد و مشکلات مختلف دیگر صرافی­ها را در سایت خود برطرف کرده است.

 

خرید و فروش تتر در بهترین صرافی ایرانی

 

به دلیل اینکه خرید و فروش ارز‌های دیجیتال برای افراد در ایران با مقداری دشواری همراه است، صرافی اوکی اکسچنج زمینه خرید و فر وش تتر را به صورت آنلاین و بدون محدودیت زمانی ایجاد کرده است. شما ابتدا باید در این سایت حساب کاربری داشته باشید و مشخصات حقیقی خودتان را وارد کنید. ارز تتر از بهترین ارز‌ها برای مبادله با سایر ارز‌های دیجیتال موجود است.

در واقع زمانی که ارز خریداری شده توسط شما در مبادلات ارز‌های دیجیتال دچار نوسان و افت قیمت‌ شدید بود، می‌توانید رمز ارز مورد نظر‌تان را به ارز تتر تبدیل کنید و ارزش آن را ثابت نگه دارید. خرید ارز تتر همانند خرید شیبا در این سایت نیاز به موجودی ریالی دارد. قبل از خرید باید اطلاعات دقیق بازار را درباره قیمت تتر بررسی کنید و در نهایت سفارشتان را ثبت کنید.

 

خرید بیت کوین به عنوان بهترین ارز دیجیتال موجود

 

بیت کوین به عنوان یک سیستم پرداخت جهانی شناخته می‌شود که همانند پول بی‌پشتوانه است. در واقع یک دارایی دیجیتالی است که مبنا آن صفر و یک بوده و به صورت الکترونیکی تولید، ذخیره و منتقل می‌شود. تمام حساب و کتاب‌های بیت کوین در یک زنجیره و دستگاه اطلاعاتی به نام بلاک چین ذخیره و نگهداری می‌شوند.

هنگام خرید بیت کوین باید به پارامتر‌های مختلفی مثل میزان حجم معاملات موجود در بازار، سیالی و شکاف قیمت احتمالی بازار و… توجه ویژه داشته باشید. بیت کوین قابلیت‌های مختلفی دارد و بیشترین شباهت را به ارز‌های فیزیکی پیدا کرده است و تفاوت آن با ارز‌های معمولی، خرید و فروش لحظه‌ای و بدون محدودیت جغرافیایی آن است. خرید و فروش بیت کوین در اوکی اکسچنج با کمترین کارمزد و با سرعت بالا انجام می‌شود.

 

اوکی اکسچنج در جمع بهترین‌های بازار‌های آنلاین

 

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی حال حاضر بدون شک سایت اوکی اکسچنج است. این صرافی جز مطرح­ترین و قدیمی‌ترین صرافی‌ها در ایران به شمار می‌رود و کاربرانی زیادی در آن خرید و فروش می‌کند. کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش میزان بهره وری در این سایت باعث حفظ طولانی مدت کاربران در آن شده است.

این صرافی دارای ارز‌های دیجیتال محبوب و مطرح بازار می‌باشد و دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است تا محدودیت زمانی خرید و فروش ارز را از بین ببرد. انجام معاملات، مستقیماً بین خریدار و فروشنده است و واسطه‌ای در این میان وجود ندارد. این پلتفرم کاملاً آنلاین می‌باشد وکاربری آن بسیار ساده و کاربردی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368188

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر