1

واکنش مجیدی به پیامی برای بازگشت و مشورت با یک مربی بزرگ خارجی!

  • کد خبر : 368501
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

باشگاه استقلال در حال مشورت با یکی از «مربیان بزرگ» خارجی است تا با کمک او جانشین فرهاد مجیدی را انتخاب کند؛ آنهم در شرایطی که مجیدی به درخواست برای بازگشت به این تیم پاسخ مبهم داده است.

واکنش مجیدی به پیامی برای بازگشت و مشورت با یک مربی بزرگ خارجی!

باشگاه استقلال در حال مشورت با یکی از «مربیان بزرگ» خارجی است تا با کمک او جانشین فرهاد مجیدی را انتخاب کند؛ آنهم در شرایطی که مجیدی به درخواست برای بازگشت به این تیم پاسخ مبهم داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی روز گذشته با انتشار پیامی به صورت رسمی جدایی اش را از استقلال تایید کرد. مجیدی عازم امارات شده است و به نوشته رسانه‌های این کشور، به زودی قراردادش را با تیم اتحاد کلبا امضا می‌کند.

این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه استقلال مذاکره با مربیان خارجی برای جانشینی مجیدی را همپای مذاکره با مربیان داخلی پیش می‌برد. از جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی داخلی و از «استراماچونی» و «لوچسکو» به عنوان گزینه‌های خارجی مدنظر استقلال نام برده می‌شود.

از سوی دیگر تلاش برای بازگرداندن فرهاد مجیدی از سوی پیشکسوتان استقلال و منصرف کردن حضورش در امارات ادامه دارد.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال یکی از این نفرات است که می‌گوید پیامی را برای بازگشت مجیدی به این مربی ارسال کرده است؛ هرچند که پیام مربی سابق آبی‌ها به این پیام مبهم بوده است.

فتح الله زاده در این خصوص گفت: تا جایی که می دانم و با بعضی از اعضای هیات مدیره صحبت کردم، آنها هنوز دوست دارند فرهاد مجیدی بازگردد. خودم هم پیامی به فرهاد دادم و گفتم که تیم را خودت درست کردی و سعی کن برگردی. مجیدی در پاسخ نوشته است «ارادت دارم به شما؛ چشم.»

مدیرعامل سابق استقلال ادامه داد: فرهاد با من رودربایستی‌هایی دارد. حتی آن روز که از بازی کردن در فوتبال خداحافظی کرد، به من نگفته بود. تماس گرفتم و گفتم اگر می‌خواستی بروی به من می‌گفتی تا مراسم خوبی برای خداحافظی ات بگیریم که او هم گفت گفتم «ترسیدم بگویی نرو.» او هنوز هم با من رودربایستی دارد.

فتح الله زاده تصریح کرد: از نظر من تا این لحظه رفتن فرهاد هنوز قطعی نیست. ان شاءالله بر گردد.

وی که با مدیران فعلی باشگاه ارتباط در تماس و ارتباط است، از تلاش این باشگاه برای پیدا کردن مربی جایگزین هم خبر داد. او گفت: با شناختی که از آجورلو (مدیرعامل استقلال) دارم گزینه اول و دوم او بازگرداندن مجیدی است. بحث سوم، گزینه‌های داخلی و خارجی است.

مدیرعامل سابق استقلال که با برنامه «ورزشگاه» گفتگو می‌کرد، در خصوص گزینه‌های خارجی مدنظر استقلال یادآور شد: اسم نگفته‌اند. می دانم که دوستان ما در استقلال مشورتی با یکی از مربیان بزرگ خارجی برای جذب مربی هم دارند!

فتح الله زاده از نام بردن این مربی بزرگ خارجی خودداری کرد و تنها به گفتن این جمله که «آدم خوبی است» اکتفا کرد!

مدیرعامل سابق استقلال گفت: فرهاد اگر می‌تواند برگردد. او به خاطر هوادار از خودش بگذرد و برگردد. اگر هم نمی‌تواند، باشگاه وقت را از دست ندهد چون دوست داریم این تیم سال بعد هم قهرمان بشود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر