2

تصمیم مهم رونالدو برای ماندن یا جدایی از منچستریونایتد

  • کد خبر : 368560
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

کریستیانو رونالدو از قصدش برای ماندگار شدن در منچستریونایتد گفته و معتقد است در دوران اریک تن هاخ چیزهایی هست که در یونایتد باید تغییر کند.

تصمیم مهم رونالدو برای ماندن یا جدایی از منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو از قصدش برای ماندگار شدن در منچستریونایتد گفته و معتقد است در دوران اریک تن هاخ چیزهایی هست که در یونایتد باید تغییر کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو به صورت ضمنی از قصد خود برای ماندگار شدن در منچستریونایتد خبر داد و با اعلام اینکه از شرایطش در باشگاه راضی است شایعات درباره جدایی خود را عملا تکذیب کرد. رونالدو معتقد است یونایتد در دوران سرمربی جدیدش اریک تن هاخ می‌توان جام قهرمانی بدست بیاورد ولی چیزهایی در باشگاه نیاز به تغییر دارد.

پیش از این شایعاتی درباره آینده رونالدو مطرح شده بود ولی تن هاخ بعد از منصوب شدن به عنوان سرمربی یونایتد اعلام کرد کریستیانو بخشی از برنامه‌هایش خواهد بود. صحبتهای تازه رونالدو حالا عملا خط بطلانی بر شایعات مربوط به جدایی او کشیده است.

کریستیانو در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:” من هنوز از اینکه اینجا هستم خیلی خوشحالم”.

رونالدو در ادامه این مصاحبه به درخشش یونایتد در دوران هدایت اریک تن هاخ ابراز امیدواری کرد و گفت:” می‌دانم تن هاخ در آژاکس کار بزرگی کرده. او مربی باتجربه‌ای است ولی ما باید به او زمان بدهیم. شرایط در یونایتد باید همانطور که او می‌خواهد تغییر کند. و البته من امیدوار به موفقیت او هستم. چرا که اگر سرمربی موفق باشد کل باشگاه منچستریونایتد موفق خواهد بود. این است که برای سرمربی بهترین آرزوها را دارم”.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر