4

حمله شدید هواداران بازیکن پرحاشیه به گزینه جدی پرسپولیس/ مدافع مورد علاقه گل‌محمدی از پرسپولیسی شدن پشیمان شد؟

  • کد خبر : 368564
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

درحالی که طی چند وقت گذشته مذاکرات مثبتی با باشگاه پرسپولیس انجام داده بود. به هرحال حملات هواداران بازیکن پرحاشیه پرسپولیس فعلا باعث شد تا دانیال برای پرسپولیسی شدن مردد شود و مشخص نیست تکلیف این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس چه خواهد شد.

از اردوی پرسپولیس خبر رسیده بود  که دیدار با فجر آخرین بازی رضاییان با پیراهن پرسپولیس بود و این بازیکن از جمع سرخ‌پوشان جدا خواهد شد.

دانیال اسماعیلی فر

یکی از نفراتی باشگاه پرسپولیس هنوز به او پیشنهاد تمدید قرارداد نداده، رامین رضاییان است. رامین که بین هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس هم موافق دارد و هم مخالف، در گفت‌وگوی خود با یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد، هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس به او داده نشده و وضعیت او برای فصل آینده نامشخص است.

آنطور که از صحبت‌های رامین می‌شد فهمید این بود که احتمال جدایی این بازیکن از پرسپولیس زیاد است و این احتمال وجود دارد که رضاییان را فصل آینده در تیم دیگری ببینیم. رضاییان بعد از تعویض در دیدار مقابل فجر بلافاصله با اجازه کادرفنی راهی رختکن شد و زودتر از سایر اعضای پرسپولیس و به صورت جداگانه ورزشگاه را ترک کرد. رامین در این خصوص گفت که حالش اصلا خوب نیست و بیمار شده است.

از اردوی پرسپولیس خبر رسیده بود که دیدار با فجر آخرین بازی رضاییان با پیراهن پرسپولیس بود و این بازیکن از جمع سرخ پوشان جدا خواهد شد. رامین که اخلاق خاصی هم دارد، چندی قبل در یک برنامه تلویزیونی از نحوه بسته شدن پرسپولیس در این فصل و عملکرد چند بازیکن انتقاد کرد و همین موضوع به شدت موجب ناراحتی همبازیان و شخص یحیی گل محمدی شده بود.

حمله شدید هواداران بازیکن پرحاشیه به گزینه جدی پرسپولیس/ مدافع مورد علاقه گل محمدی از پرسپولیسی شدن پشیمان شد؟

حتی یحیی در واکنش به صحبت‌های رامین و در انتقاد از رفتار او گفت: رامین در این نیم‌فصل تلاش کرد و از او ممنون هستم. یک بازیکن نباید راجع به هم‌بازی‌هایش و مسائل فنی صحبت کند. هیچ تیمی بدون ایراد نیست ولی این صحبت‌ها نباید رسانه‌ای شود. قطعا اگر خودتان را جای باقی بازیکنان بگذارید، در تیمی که همه در کنار هم جنگیدند، اثر گذار است. آن‌ها فصل سختی را پشت سر گذاشتند.

پرسپولیس برای پست مدافع راست از مدت‌ها قبل مذاکراتی با دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست سپاهان انجام داد و توافقات هم انجام شد. قرار بود طی همین روزها قرارداد اسماعیلی‌فر با پرسپولیس امضا و از این بازیکن رونمایی شود. با این حال طی ۲۴ ساعت گذشته و با جدی تر شدن حضور اسماعیلی‌فر در پرسپولیس اتفاق جدید و البته بسیار عجیبی رخ داد که مشابه آن را فقط در فوتبال ایران می بینیم. بعد از جدی شدن جدایی رامین، هواداران این بازیکن که تعدادشان هم کم نبوده با رفتن به صفحه شخصی دانیال اسماعیلی‌فر و همسرش، به این دو نفر حمله و حتی این بازیکنان را تهدید کردند که به پرسپولیس نیاید.

حجم این حملات به قدری زیاد بود که دانیال مجبور شد با گذاشتن استوری هرگونه مذاکره برای پرسپولیسی شدن را تکذیب کند. اسماعیلی‌فر اعلام کرد هیچ مذاکره ای با پرسپولیس نداشته است، درحالی که طی چند وقت گذشته مذاکرات مثبتی با باشگاه پرسپولیس انجام داده بود. به هرحال حملات هواداران بازیکن پرحاشیه پرسپولیس فعلا باعث شد تا دانیال برای پرسپولیسی شدن مردد شود و مشخص نیست تکلیف این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس چه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر