6

عدول وزارت کار از شعار فسادستیزی؛ حمایت تمام قد برقراری از مدیرعامل مساله دار فولاد خراسان!

  • کد خبر : 368728
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

کسری غفوری مدیرعامل دوتابعیتی و مسئله دار فولاد خراسان با لابی سنگین تاجگردون و خداداد غریب پور در دوره وزارت محمد شریعتمداری به عنوان مدیرعامل فولاد خراسان منصوب شد.

کسری غفوری مدیرعامل دوتابعیتی و مسئله دار فولاد خراسان با لابی سنگین تاجگردون و خداداد غریب پور در دوره وزارت محمد شریعتمداری به عنوان مدیرعامل فولاد خراسان منصوب شد.

عدول وزارت کار از شعار فسادستیزی؛ حمایت تمام قد برقراری از مدیرعامل مساله دار فولاد خراسان!
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کسری غفوری مدیرعامل دوتابعیتی و مسئله دار فولاد خراسان با لابی سنگین تاجگردون و خداداد غریب پور در دوره وزارت محمد شریعتمداری به عنوان مدیرعامل فولاد خراسان منصوب شد.

از ابتدای دولت سیزدهم و با روی کار آمدن عبدالملکی بعنوان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بارقه امیدی در دل نیروهای مومن و معتقد به نظام در راستای مبارزه با فساد ایجاد شد که در این دوره حتما اقدامات قابل توجهی در مبارزه با فساد سازمان یافته در شرکت های زیرمجموعه وزارت کار صورت خواهد پذیرفت.

با توجه به اینکه یکی از شعارهای عبدالملکی نیز مبارزه با فساد بودو در این حوزه در ستاد وزارت کار و برخی شرکت ها اقدامات قابل تحسینی رخ داد انتظار میرفت که در بقیه صندوق های تابعه نیز با همین روحیه انقلابی و فساد ستیزی اقدام میشد.

بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان ، کشاورزان و عشایر در آبان ماه سال گذشته منصوب گردیدند وانتظار آن میرفت که جابجایی مدیرعامل مسئله دار فولاد خراسان از اولین اولویت های ایشان باشد اما متاسفانه هم اکنون و با گذشت حدود هفت ماه نه تنها کسری غفوری مدیرعامل فولاد خراسان جابجا نشده اند بلکه در مقابل عزل ایشان نیز تاکنون مقاومت کرده اند.

1

فساد حاکم بر فولاد خراسان را چند ماهی است اکثر رسانه های جریان انقلابی و دلسوز نظام و همچنین دستگاه های نظارتی به دولت و وزارت کار گوشزد کرده اند اما علت این نوع مقاومت و بی تفاوتی وزیر کار و برقراری مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان ، کشاورزان و عشایر در این خصوص جای تامل دارد.

نکته جالب دیگر آن است که در هفته گذشته وزارت کار مراسمی را تحت عنوان تقدیر از بنگاه های برتر اقتصادی با حضور عبدالملکی وزیر کار برگزار نمود و در اقدامی عجیب تر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان کسری غفوری را به عنوان نماینده و مدیر برتر خود جهت حضور در این مراسم معرفی کرد.

حال بیت الله برقراری باید به افکار عمومی و جریان انقلابی پاسخگو باشد که جریان از چه قرار است؟! آیا در این مدت بیش از ۶ ماه فرصت کافی برای شناخت مفسده های موجود در فولاد خراسان و مسائل بوجود آمده نبوده است؟! یا اینکه مسائل دیگری در پشت صحنه وجود دارد و دیگران از آن بی خبرند و یا اینکه آقای برقراری از شعار مبارزه با فساد و برکناری بانیان وضع موجود عدول کرده اند؟!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر