2

وعده مدیر استقلالی به هواداران/ از چهار خرید جدید رونمایی می‌شود

  • کد خبر : 368803
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

آبی ها تمام تمرکز خود را روی انتخاب سرمربی جدید گذاشته اند با این وجود مذاکراتی را با چند گزینه مختلف انجام داده اند تا پس از انتخاب سرمربی، از آنها رونمایی کنند.

محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال اعلام کرد که به زودی از ۳، ۴ خرید آبی پوشان رونمایی خواهد شد.

وعده مدیر استقلالی به هواداران/ از چهار خرید جدید رونمایی می‌شود

جذب بازیکنان نامداری مانند علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانبال اسماعیلی فر و مذاکره با چند بازیکن دیگر از سوی پرسپولیسی ها باعث شد تا حساسیت هواداران استقلال نسبت به نقل و انتقالات این باشگاه افزایش یابد.

آبی ها تمام تمرکز خود را روی انتخاب سرمربی جدید گذاشته اند با این وجود مذاکراتی را با چند گزینه مختلف انجام داده اند تا پس از انتخاب سرمربی، از آنها رونمایی کنند.

این را محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال در گفتگو با رادیو ورزش اعلام کرد. او درخصوص عدم فعالیت تیمش در بازار تابستانی گفت: استقلال تیمی است که قهرمان شده و بهترین خط دفاعی دارد. خدمت هواداران عرض می کنم که ما چالش های آنچنانی در تیممان نداریم. من می دانم اینها از کجا آب می خورد. از لحاظ آمار و ارقام بهترین تیم هستیم و با فاصله امتیازی مناسب نسبت به تیم دوم قهرمان شده ایم.

وی ادامه داد: پس ما با چالش های کمتری روبرو هستیم و باید برخی از آنها که به ما آسیب وارد کرده را جبران کنیم. خب سایر تیم ها ضعف هایی داشته اند که در حال ترمیم چالش هایشان هستند و این ایرادی ندارد. ما چالش آنچنانی نداریم. ما به ۳، ۴ بازیکن نیاز داریم که با آنها صحبت کرده ایم و به محض اینکه سرمربی مشخص شود، از آنها رونمایی می کنیم. هواداران نگران نباشند. اینقدر در فضای مجازی حمله نکنند و هجمه وارد نکنند. آنها مقداری از خودشان صبوری به خرج بدهند، حتما بهترین گزینه را برایشان انتخاب می کنیم.

باید دید این چار بازیکن جدید استقلال که مومنی از توافق با آنها خبر داده، چه زمانی به شکل رسمی به هواداران معرفی خواهند شد. استقلالی ها با بازیکنانی چون کاوه رضایی، محمد نادری، سعید صادقی و چند گزینه دیگر صحبت های مثبتی داشته اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر