4
مدیرعامل باشگاه فولاد:

کار استقلال برای جذب نکونام بی‌اخلاقی بود/ واکنش به جذب آقایی

  • کد خبر : 368826
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از اقدام باشگاه استقلال برای مذاکره با جواد نکونام سرمربی فولاد انتقاد کرد.

کار استقلال برای جذب نکونام بی‌اخلاقی بود/ واکنش به جذب آقایی

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از اقدام باشگاه استقلال برای مذاکره با جواد نکونام سرمربی فولاد انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیت جواد نکونام و ادامه کار این مربی در تیم فولاد خوزستان گفت: بله؛ نکونام در فولاد می‌ماند. خودش هم اطلاعیه داد و حاشیه‌ها تمام شد.

وی درباره اینکه باشگاه فولاد در بحث جواد نکونام تحت فشار قرار داشت، تاکید کرد: جای تاسف دارد که برنامه ریزی درست و اصولی نداریم. در این مدت مربی سازی نکردیم و این ضعف بزرگی است. گاهی مجبور می‌شوند افرادی را به عنوان مربی بیاورند که حتی نتوانسته‌اند کارت و مجوز لازم را بگیرند ولی با فشارهایی که ایجاد می‌شود روی نیمکت‌ها می‌نشینند. این معضل بزرگی برای فوتبال کشورمان است.

مدیرعامل باشگاه فولاد که با برنامه «تهران ورزشی» گفتگو می کرد، خاطرنشان کرد: طبیعی است وقتی یک مربی وقتی در مسیر حرفه‌ای حرکت می‌کنند، همه سراغش می آیند. نکونام جزو همان مربیان است که هر دقیقه اعلام می‌شد «به استقلال رفت»، «تمام شد» و «قرارداد بست».

گرشاسبی در پاسخ به این سئوال که آیا چنین مسائلی را بی اخلاقی می‌داند؟ گفت: قطعاً همین است. حرفه‌ای این است که بیایند صحبت کنند و دو باشگاه به توافق برسند. مثل بازیکن که دو باشگاه نامه نگاری می‌کنند و شروطشان را می‌گویند. برای مربی هم باید همین باشد. باید یک نظارت دقیق و محکم باشد تا شاهد این بی اخلاقی‌ها نباشیم.

وی در خصوص جذب سعید آقایی مدافع پرسپولیس یادآور شد: در حال مذاکره هستیم. بازیکن را مدیرعامل نمی‌گیرد بلکه سرمربی و کادر فنی می‌خواهند. آنها مذاکره می‌کنند؛ آن‌هم با بازیکنانی که آزاد هستند. نکونام خودش روی این اصول پایبند است و ما هم همینطور؛ سراغ بازیکنی که قرارداد دارد نمی‌رویم. این بی اخلاقی است و خدا هم کمک نمی‌کند. کادر فنی در حال مذاکره با لیست مدنظرش است اما هنوز اسم هیچ بازیکنی را نداده‌اند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی و بلاتکلیفی فدراسیون اظهار کرد: شرایط بحرانی است نه ایده آل. باید جوری مدیریت بشود که خدایی ناکرده دوباره دچار تعلیق و کمیته انتقالی نشویم چون در شان فوتبال و ورزش ما نیست. ما یکی از بهترین تیم‌های ملی را داریم. همه در این تیم ستاره هستند. می‌توانیم امسال کاری کنیم کارستان؛ مثل والیبال. این دور از انتظار و دور از دسترس نیست. ۹۰ درصد موفقیت یک ورزشکار بحث روحی و روانی است. به یک بازیکن مثل طارمی نمی‌شود گفت «این‌طور شوت بزن یا این‌طور پاس بده». اینها از این مراحل عبور کرده‌اند. اگر بازی‌های تدارکاتی را مدیریت کنند می‌توانیم امسال کاری کنیم کارستان.

گرشاسبی در پایان درباره احتمال حضورش در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به جای مهرداد سراجی هم گفت: خیر؛ تا این لحظه صحبتی نشده است. این موضوع را تکذیب می‌کنم. تا این لحظه برنامه‌ای هم ندارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر