2

رشد چندین برابری بیزنس‌ با چند ترفند ساده در اینستاگرام

  • کد خبر : 368973
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

اینستاگرام، یک بستر فوق العاده برای بیزینس ها به خصوص بیزینس های نوپا است. کسب و کار ها می توانند با استفاده از اینستاگرام، فروش و درآمد خود را به سرعت افزایش دهند.

در این مقاله درباره رشد چندین برابری بیزینس با کمک چند ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

۶ ترفند اینستاگرام بیزینس

اگر شما یک کسب و کار کوچک خانگی دارید و یا اینکه تازه بیزینس خود را شروع کرده اید، بهتر است حتما یک پیج اینستاگرامی نیز داشته باشید تا بتوانید سریع تر و راحت تر کسب و کار خود را رشد دهید.

حتی اگر مدت طولانی است که کسب و کار خاصی را اداره می کنید، داشتن یک پیج اینستاگرامی به افزایش فروش و درآمد شما می انجامد. در ادامه ۶ ترفند برای رشد پیج اینستاگرامی و رشد کسب و کار شما ارائه می دهیم:

  1. داشتن یک بیزینس اکانت
    اولین و مهم ترین نکته این است که شما از همان ابتدا کار خود را حرفه ای شروع کنید. به این معنا که حتی اکانت خود را بیزینسی کنید. اکانت بیزینسی اینستاگرام، قابلیت ها و امکاناتی دارد که پیج های عادی و خصوصی از آن محروم اند. از مهم ترین این قابلیت ها نیز می توان به اینسایت اینستاگرام اشاره کرد که برای اکانت های بیزینسی فعال است و می تواند آنالیز و تحلیل خوبی درباره پیج تان به شما ارائه دهد.
  2. تبلیغات را از همان ابتدا شروع کنید
    اول از هر چیز باید این مسئله را بدانید که شما همیشه نیاز دارید که بخشی از درآمد خود را به تبلیغات اختصاص دهید. اما ارزش این تبلیغات در ابتدای فعالیت تان بسیار بیشتر است. زمانی که شما تازه کار خود را شروع کرده اید، هنوز افراد زیادی با بیزینس شما آشنایی ندارند و این مسئله اهمیت زیادی دارد که شما بتوانید کسب و کار خود راه به بهترین شکل به مردم بشناسانید و برای خود مشتری های وفادار جذب کنید. زمانی که بیزینس شما شناخته شد، کمتر نیاز به تبلیغات خواهید داشت. یکی از انواع تبلیغاتی که می توانید استفاده کنید و هزینه زیادی هم برای شما نخواهد داشت، تبلیغات دایرکت است.
  3. چالش های اینستاگرام را اجرا کنید
    چالش های اینستاگرامی، عکس ها و ویدیو هایی هستند که در اینستاگرام ترند می شوند و افراد زیادی به تقلید از آن ها، محتوا تولید می کنند. زمانی که یک چالش در اینستاگرام ترند می شود، افراد زیادی به دنبال ویدیو و عکس های مختلف آن چالش می روند و یا هشتگ های آن چالش را دنبال می کنند. بنابراین محتوای شما می تواند در میان محتوا هایی که مخصوص به آن چالش است، بیشتر دیده شود.
    به عنوان مثال، یکی از چالش هایی که مدتی پیش در اینستاگرام به راه افتاده بود، چالش دروغ گفتن بود. افراد در حین دروغ گفتن از واکنش خانواده یا دوستان شان ویدیو می گرفتند و آن را به اشتراک می گذاشتند. چالش عکس سیاه و سفید، چالش لبخند، چالش پرتاب بطری و… از دیگر چالش های ترند شده اینستاگرام بودند.
  4. فالوور و لایک بخرید
    خرید فالوور ایرانی و لایک اینستاگرام، به خصوص زمانی که در ابتدای راه هستید می تواند شما را چند پله بالاتر ببرد و سرعت رشد شما را افزایش دهد. به جای اینکه مجبور باشید ماه ها وقت صرف کنید تا فالوور های شما به حد دلخواه برسند می توانید تعدادی از این فالوور ها را خریداری کنید. این مسئله کمک می کند مخاطبان جدیدی که وارد پیج شما می شوند، با دیدن عدد فالوور هایتان، اعتماد و اطمینان بیشتری به شما داشته باشند.

  1. خودتان جلوی دوربین بیایید
    بسیاری از افراد ممکن است سخت تر به شما اعتماد کنند. اگر خودتان جلوی دوربین بیایید و با مخاطبان صحبت کنید، سریع تر و راحت تر می توانید اعتماد افراد را برای خرید کردن از کسب و کار خود جلب کنید. مثلا اگر محصولی برای فروش دارید، آن را در ویدیو معرفی کنید و رنگ و جنس و طرح آن را به طور کامل نشان دهید و خودتان در ویدیو درباره محصول توضیح دهید. این کار کمک می کنند که مخاطبان مطمئن شوند که محصولات شما همان چیزی است که در عکس ها می بینند.
  2. از عکس های گوگل استفاده نکنید
    بسیاری از پیج های کسب و کار، به خصوص کسانی که آنلاین شاپ های لباس و پوشاک دارند، ممکن است تصاویر لباس ها را از گوگل انتخاب کنند و هنگام سفارش مشتری، سعی کنند که مانند آن مدل را بدوزند. باید به شما بگویم که هرگز این کار را نکنید. اولا ممکن است شما نتوانید دقیقا مشابه آن لباس را بدوزید، در نتیجه در نظر مخاطب و مشتری خود بی اعتبار می شوید. در ثانی، عکس های پیج شما بهتر است منحصر به فرد و خاص پیج خودتان باشد و خودتان این عکس ها را گرفته باشید. مشتریانی که در استفاده از شبکه های اجتماعی حرفه ای تر هستند، متوجه می شوند که عکس ها متعلق به شما نیست و ممکن است از خرید کردن از شما منصرف شوند.

سخن پایانی

در این مطلب به صورت مختصر سعی کردیم ۶ ترفندی را که به دیده شدن بیشتر و رشد بیزینس شما در اینستاگرام کمک می کند را ارائه دهیم. سعی کنید علاوه بر انجام ترفند هایی که گفته شد، رفتار مخاطب خود را آنالیز کنید تا بهتر بتوانید او را بشناسید و متوجه شوید کدام ترفند ها برای مخاطب شما موثر تر است.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و با استفاده از نکاتی که در اینجا گفته شد، بتوانید کسب و کار خود را به بهترین شکل رشد دهید و به هدفی که دارید برسانید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر