1

بازیکنان قدیمی تیم ملی علیه اسکوچیچ/ غول مرحله آخر مربی کروات را برکنار می‌کند؟

  • کد خبر : 368980
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۵۰

چند بازیکن باتجربه تیم ملی از شرایط این تیم پیش از جام جهانی راضی نیستند.

بازیکنان قدیمی تیم ملی علیه اسکوچیچ/ غول مرحله آخر مربی کروات را برکنار می کند؟

چند بازیکن باتجربه تیم ملی از شرایط این تیم پیش از جام جهانی راضی نیستند.

 تیم ملی فوتبال ایران روزهای عجیبی را سپری می‌کند. شرایط تقریبا شبیه دوران آماده‌سازی جام‌جهانی ۲۰۰۶ آلمان است. در آن زمان هم انواع و اقسام کارشکنی‌ها باعث شد تیم ملی نتواند بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کند و درنهایت هم بدون آماده‌سازی مناسب راهی آلمان شد و با یک تیم که درگیر دودستگی بود، نتایج ضعیفی گرفت. حالا نیز بعد از ۱۶ سال دوباره قصه قدیمی برای فوتبال ایران بعد از صعود به جام‌جهانی تکرار شده، با این تفاوت که نسل فعلی و حاضران در اردوی الان تیم ملی به یک نسل طلایی دیگر نام‌گذاری شده و این نفرات به‌مراتب بهتر از بازیکنانی هستند که برخی از آنها روزهای پایانی حضور در تیم ملی را تجربه می‌کردند.

براساس همین در برهه زمانی فعلی نیز شاهد اعمال انواع و اقسام بی‌تدبیری‌های ممکن از سوی مسئولان امر از وزارت ورزش گرفته تا فدراسیون فوتبال هستیم تا یک خروجی ضعیف در بدنه تیم ملی در آستانه رقابت‌های جام‌جهانی شکل بگیرد.

از لغو بازی‌های تدارکاتی گرفته تا برپایی اردو در گرمای طاقت‌فرسای کشور قطر در یک فضای بی‌امکانات و تمرین در زمین‌های خراب تا بازی با تیم نه‌چندان قدرتمند آفریقایی(به‌خاطر عدم استفاده از نفرات اصلی) و… باعث شد صدای اعتراض ملی‌پوشان نسبت به این برنامه‌ریزی بلند شود.

بیرانوند، گلر تیم ملی قبلا هم اعلام کرده بود که دغدغه آقایان در زمان فعلی برگزاری مجمع و برنامه‌ریزی برای ادامه فعالیت خودشان است و آنها اصلا کاری به تیم ملی ندارند و از ۳ ماه پیش برای مجمع برنامه‌ریزی کرده بودند نه برای تیم ملی.

جالب است بدانید که در زمان برگزاری اردوی قطر نیز این گلایه‌ها و انتقادات از سوی ملی‌پوشان ادامه داشته است اما اینکه فدراسیون فعلا با سرپرست و برخی چهره‌های ناموجه در هیات‌رئیسه اداره می‌شود بیشتر موجب آزار بازیکنان و بزرگ‌ترهای تیم ملی شده و آنها بیشتر از بی‌مدیریتی‌ها به این نکته انتقاد دارند که نمی‌دانند به‌عنوان نفر اول و مدیریت فدراسیون با چه کسی سروکار دارند تا درددل و صدای اعتراض خود را به گوشش برسانند.

نکته دیگر اینکه در تیم ملی یک نارضایتی عمومی علیه سرمربی تیم ملی نیز به وجود آمده است. البته طبق شنیده‌های همه بازیکنان نسبت به ادامه همکاری و عملکرد سرمربی کروات و دستیارانش اعتراض ندارند و این موضوع به برخی از آنها و به‌خصوص بزرگ‌ترها و قدیمی‌ترها مربوط است و از آنجا که این دسته از ملی‌پوشان جو را در دست دارند، می‌توان این‌طور عنوان کرد که جو عمومی در اردوی تیم ملی فعلا به سود اسکو نیست. در این زمینه یکی از افراد مسئول در اردوی تیم ملی با تایید این اخبار درباره امکان تغییرات در راس کادرفنی تیم ملی گفت: «ادامه همکاری با اسکوچیچ قطعی نیست و باید منتظر ماند!»

با همه این تفاسیر اما به نظر می‌رسد شاید هر تصمیمی که در دستورکار باشد در مشورت با بازیکنان باتجربه‌تر تیم ملی ازجمله جهانبخش، سردار، عزت‌اللهی، بیرو، حاج‌صفی و… گرفته شود و این‌طور نباشد که سرمربی تیم ملی به یکباره و بدون نظرخواهی از ملی‌پوشان برکنار شود. نکته دیگر اینکه اسکوچیچ اگر از این فدراسیون هم جام سالم به در ببرد، مطمئنا غول مرحله آخر یعنی رئیس فدراسیون بعدی که هشتم شهریور انتخاب می‌شود، می‌تواند همه معادلات را تغییر داده و تیم ملی را با یک مربی دیگر راهی جام‌جهانی کند.

منبع: روزنامه فرهیختگان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368980

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر