2

حواشی بمب‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ از ستاره کِراواتی تا بازیکن شاعر و نسخه‌ حیرت انگیز پروین

  • کد خبر : 369019
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

باشگاه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات تابستانی یکه تازی می‌کند و ستاره‌های خوبی را جذب کرده اما در مراسم معارفه‌ این ستاره‌ها حواشی حیرت انگیزی رخ داده است.

باشگاه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات تابستانی یکه تازی می‌کند و ستاره‌های خوبی را جذب کرده اما در مراسم معارفه‌ این ستاره‌ها حواشی حیرت انگیزی رخ داده است.

حواشی بمب‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ از ستاره کِراواتی تا بازیکن شاعر و نسخه‌ حیرت انگیز پروین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات حضوری پررنگ و قدرتمند داشته و به قول یحیی ‌گل‌محمدی پرسپولیس شتاب خوبی در این بازار دارد! در حالیکه بسیاری از باشگاه‌ها هنوز در بازار نقل و انتقالات وارد نشده‌اند و مشغول حساب و کتاب دخل و خرج‌شان هستند یا مثل استقلال و سپاهان به دنبال سرمربی جدید می‌گردند، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چپ و راست در حال خرید ستاره برای فصل آینده است. از مرتضی پورعلی گنجی گرفته تا دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند و تمدید قرارداد با میلاد سرلک.

شاید اگر فصل گذشته باشگاهی فقط یکی از این خریدها را انجام می‌داد مدیرانش تا روزها و هفته‌ها  در رسانه‌ها و فضای مجازی برای خودشان تبلیغ می‌کردند اما رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بدون توجه به همه این مسایل فقط دنبال خرید بازیکن و ستاره‌هایی است که سرمربی تیم برایش فهرست کرده است. در واقع فصل آینده یحیی گل‌محمدی بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن نخواهد داشت و همه چیز برایش مهیا شده است.آن هم در حالیکه سپاهان و استقلال دو رقیب سنتی سرخپوشان هنوز سرمربی ندارند. تراکتور تبریز دیگر تیم پرهوادار لیگ هم شرایط مشابهی دارد اما پرسپولیس هم سرمربی دارد و هم یک مدیرعامل پا به رکاب که دست روی هر ستاره‌ای گذاشته جواب منفی نشنیده است.

در این هیاهو و انفجار بمب های نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس حواشی و مسایل بامزه‌ای هم رخ داده که بد نیست نگاهی گذری به آنها داشته باشیم سوژه دیروز باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد میلاد سرلک بود بازیکن ملی پوشی که با هیبت و تیپی جدید و غربی وارد باشگاه شد. سرلک با یک دستگاه خودرو ون که ظاهرا مختص تشریفات است به محل باشگاه پرسپولیس آمد تا حتی برخی خبرنگاران از دیدن خودرو و کت و شلوار و کراوات ملی پوش پرسپولیس متعجب شوند و از دکور جدید سرلک سخن بگویند!

البته این میلاد خان سرلک حتی با تیپ جدیدش و کراوات مشکی که زده بود مقابل دوربین باشگاه پرسپولیس نشست و مصاحبه کرد و گفت که بعد از دو سال این دومین مصاحبه او در پرسپولیس است زیرا تمرکزش روی عملکردش در تیم است نه مصاحبه با رسانه‌ها! البته سرلک درباره تیپ خاصش هم گفت: وقتی به بهترین تیم آسیا می‌آیید باید بهترین لباس خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم بپوشید. اقدام سرلک در این باره سوژه طنز شبکه‌های اجتماعی هم شده است.

سروش رفیعی هم خرید جدید پرسپولیس بود که در واقع سومین بازگشتش را به این باشگاه جشن می‌گرفت. او بعد از پایان خدمت سربازی‌اش در تراکتور به پرسپولیس برگشت و شاگرد برانکو شد و سپس راهی تیم الخور قطر شد و سپس بعد از بازگشتش به پرسپولیس از سوی گابریل کالدرون در فهرست مازاد قرار گرفت و حالا او دوباره به پرسپولیس برگشته با طبع شعر و شاعری! رفیعی بعد از امضای قراردادش با باشگاه پرسپولیس شعری را مقابل دوربین باشگاه زمزمه کرد و گفت: کاش مثل آب باشیم ساده و زلال بی ریا باشیم، از ضمیر من و تو بیزارم کاش ما همیشه ما باشیم!

رفیعی بعد از شعرخوانی به میان هواداران پرسپولیس مقابل باشگاه رفت و دقایقی را در کنار هوادارانی گذراند که خواهان عکس سلفی بودند و از این نظر این بازیکن – شاعر پرسپولیس مردمی تر رفتار کرد.

باشگاه پرسپولیس در این روزهای شلوغ خرید ستاره و ترکاندن بمب‌های نقل و انتقالاتی از پیشکسوتان خود هم غافل نشده است. رضا درویش در روزهای گذشته در باشگاه میزبان نفراتی چون محمد مایلی‌کهن و علی پروین و… شد که البته علی پروین بعد از حضور در پرسپولیس در مصاحبه‌ای، نسخه‌ای حیرت انگیز و اعجاب آور برای کمک به تیم ملی پیچید و گفت:« برای کمک به تیم ملی بهتر است لیگ برتر را تعطیل کنیم!» اینکه پروین یکی از اسطوره‌های فوتبال کشور است و سال‌ها سرمربی تیم ملی و پرسپولیس بوده شکی نیست و همچنان هم محبوب قلب‌هاست؛ اما جناب پروین شاید نمی‌داند که با تعطیلی لیگ برتر نمی‌توان حتی برای تیم ملی اردوی مفیدی برگزار کرد زیرا بیش از ۱۲ بازیکن تیم ملی ما لژیونر هستند و در خارج از کشور بازی می‌کنند. از سویی دیگر بر فرض هم بازیکنان لیگ برتری هم به اردوی تیم ملی دعوت شوند آیا در زمانی که روزهای فیفا نیست تیم ملی باید با کدام تیم ملی بازی کند؟ فدراسیون فوتبالی که در فیفا دی نمی‌تواند هیچ حریف مناسبی برای تیم ملی تدارک ببیند چطور در زمانی غیر از فیفا دی قادر به چنین کاری خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر