شاه ماهی استقلال و پرسپولیس را سرکار گذاشت

سعید صادقی که به عنوان شاه ماهی نقل‌وانتقالات این روزهای ایران به شمار می‌رود و از هر دو تیم سرخابی پایتخت پیشنهاد نیز دارد چند روزی است هیچ اثری از او نیست!

شنیدیم باشگاه پرسپولیس که با مدیر برنامه‌های  سعید صادقی  مذاکره کرده بود، در نهایت به توافق ۱۰ میلیاردی + ۲ میلیارد آپشن رضایت دادند و مدیربرنامه این بازیکن قول داده بود بعد از بازگشت کاروان تیم ملی به کشور او را برای امضا قرارداد به دفتر این باشگاه خواهد برد ولی صادقی نه به تلفن‌ها پاسخ می‌دهد و نه برای عقد قرارداد به این باشگاه رفته است.

از طرف دیگر یکی از مسئولان باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد صادقی با آنها توافق نهایی داشته و با رقمی نزدیک به ۸ میلیارد تومان راضی شده پیراهن قهرمان فصل گذشته را برتن کند!

اینکه چرا او قید پول بیشتر رقیب را باید بزند و آبی پوش شود عجیب است ولی این مسئول استقلالی برای آن جواب جالبی دارد:

شاه ماهی استقلال و پرسپولیس را سرکار گذاشت

ترافیک در خط هافبک پرسپولیس زیاد است و شاید در سال جام جهانی به صادقی بازی نرسد!ولی قطعا در تیم ما او می‌تواند به مهره ای ثابت تبدیل شود و با انجام بازی‌های درخشان حتی به ترکیب ثابت تیم ملی هم برسد!

این ادعای مسئول استقلالی البته در حالی است که این تیم هنوز سرمربی ندارد و باید دید اصلا سرمربی جدید به سبک بازی صادقی اعتقاد دارد یا نه؟!/ پارس فوتبال