2
منافی:

جذب مهاجم طراز اول برای پرسپولیس از نان شب واجب‌تر است

  • کد خبر : 369129
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران از رفتارهای دراگان اسکوچیچ انتقاد کرد و گفت که رفتارهای این مربی کروات در شأن تیم ملی نیست.

منافی: جذب مهاجم طراز اول برای پرسپولیس از نان شب واجب‌تر است/ رفتارهای متزلزل اسکوچیچ در شأن تیم ملی نیست

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران از رفتارهای دراگان اسکوچیچ انتقاد کرد و گفت که رفتارهای این مربی کروات در شأن تیم ملی نیست.

به گزارش افق نیوز ، جواد منافی در خصوص شرایط تیم ملی و انتقادهایی که از دراگان اسکوچیچ صورت گرفته، عنوان کرد: این مربی در مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی داشت و تیم ملی را به جام جهانی برد ولی این دلیل نمی‌شود که نگاه‌مان را به مشکلات و ضعف‌های سرمربی تیم ملی ببندیم. برخی رفتارهای اسکوچیچ حرفه‌ای نیست که می‌توان به استفاده از بازیکنان در پست غیر تخصصی اشاره کرد و البته دعوت از برخی بازیکنان به تیم ملی.

وی افزود: این مربی قبل از رفتن به قطر چند ملی‌پوش استقلال را خط زد ولی دو روز بعد دوباره آنها را دعوت کرد. هر تیمی جای استقلال بود این حرف را می‌زدم، متأسفانه اسکوچیچ نشان داد که قدرت تصمیم‌گیری ندارد و دیگران می‌توانند روی نظر او اعمال فشار کرده و تصمیمش را تغییر دهند. در زمان کی‌روش اما این چیزها را نمی‌دیدیم، این مربی درست یا غلط تصمیم به کنار گذاشتن هادی عقیلی و مهدی رحمتی گرفت و هیچ فردی نتوانست تصمیم کی‌روش را تغییر دهد. رفتارهای اسکوچیچ متزلزل است و این اصلاً در شأن تیم ملی نیست.

منافی خاطرنشان کرد:‌ یک مربی با رفتارهایش می‌تواند جایگاه خودش را بین بازیکنان، رسانه‌ها، طرفداران و مردم از دست بدهد. اگر یک مربی بزرگ و نامدار روی نیمکت تیم ملی داشتیم، با شرایط بهتری راهی جام جهانی می‌شدیم ولی وضعیت فعلی تیم ملی نگران کننده است. با این وضعیت کار سختی در جام جهانی خواهیم داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه در ارتباط با وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات، گفت: کادر فنی پرسپولیس از فصل گذشته و تجربه تلخی که بابت جذب بازیکنان معمولی داشتند، به این نتیجه رسیدند که باید بازیکنان سطح بالا جذب کنند. تا الان نفرات خوبی به تیم اضافه شده‌اند. با این حال پرسپولیس همچنان به جذب بازیکن نیاز دارد، به خصوص در خط حمله.

منافی یادآور شد: فصل قبل پرسپولیس چقدر در زمینه گل زدن مشکل داشت و همین موضوع باعث شد امتیازهای زیادی را از دست بدهد. در ایران مهاجم شش دانگ و طراز اول کم داریم و پرسپولیس باید یک مهاجم سطح بالای خارجی بگیرد تا مشکل گلزنی‌اش را برطرف کند. خریدن مهاجم طراز اول از نان شب برای پرسپولیس واجب‌تر است.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر