دو شاه ماهی استقلال در آستانه جدایی ؛ خداحافظی کاپیتان با هواداران آبی

شاید کمتر کسی فکرش را می کرد عارف غلامی پس از عمل جراحی سنگین رباط صلیبی برگردد و در خط دفاعی استقلال خوش بدرخشد اما این اتفاق افتاد.

مدافع گرگانی استقلال، درحالی به ترکیب اصلی آبی ها اضافه شد که تمامی هواداران و حتی کادرفنی این تیم نگران جدایی محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی بودند اما…عارف غلامی برگشت و با قدرت بازی کرد تا جای خالی این دو مدافع با تجربه استقلال احساس نشود. استقلال با عارف غلامی قهرمان شد در حالی که قرارداد این مدافع ملی پوش در پایان لیگ بیست و یکم به اتمام رسیده است.

حالا گفته می شود این بازیکن از لیگ پرتغال پیشنهاد دارد و این پیشنهاد هم جدی است. ظاهرا ایجنت محمد نادری که کارهای اروپایی او را انجام می دهد چنین پیشنهادی به عارف غلامی ارائه و او را هوایی کرده است! همچنین شنیدیم عارف غلامی از اصفهان هم یک پیشنهاد خوب دارد و باید دید در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت؟

سید حسین حسینی کاپیتان استقلال که عنوان بهترین بازیکن سال را از هواداران این تیم گرفت و بهترین گلر لیگ بیست و یکم نیز انتخاب شد درحال حاضر با پیشنهاد خوبی از لیگ یونان مواجه شده است. دروازه بان با تجربه آبی ها نیز دچار تردید شده که در سال جام جهانی لژیونر شود یا اینکه برای ماندن در تیم ملی، در استقلال به فوتبالش ادامه دهد.

تفاوت سید حسین حسینی با عارف غلامی این است که گلر با تجربه آبی ها یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد اما به لطف بند ۲۰۰ هزار دلاری قادر است از این تیم جدا شود!