4

جزئیات تخریب خانه یک معلم در رفسنجان؛ حالا باید روی گاری بنشینیم! | واکنش شهرداری رفسنجان

  • کد خبر : 369160
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

شهرداری رفسنجان در خصوص علت تخریب خانه خانم معلم منطقه توضیحاتی را بیان کرد.

معلم

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزگذشته فیلمی از یک خانم معلم ساکن رفسنجان در فضای مجازی منتشر شد. این خانم معلم در حالی که سر تا پا خاک بود و بر گاری نشسته بود تاکید داشت: نیروهای شهرداری، خانه آنها را بر سرشان خراب کرده اند.

این خانم معلم فریاد می زد که بعد از ۳۰ سال معلمی و آموزش به نسل های مختلف این کشور باید روی گاری بنشیند و نقد به مسئولان داشت که چرا باید آواره شود آن هم در شرایطی که مادرش دچار معلولیت است نیاز دارد که در شرایط اسکان مناسبی باشد.

این خانم معلم تاکید داشت: فوق لیسانس است و حال با اینهمه تلاش برای آموزش در کشور باید آواره باشد.

سید عباس حسینی مدیر ارتباطات و امور بین المللی شهرداری رفسنجان در خصوص علت آواره کردن این خانم معلم توضیح داد: خانه این معلم و چهار همسایه دیگر آنها در مسیر بزرگراهی بود که شمال شهر رفسنجان را از بن بست خارج می کرده و به غرب این شهر متصل می کرده است و تاثیر بسزایی بر کاهش بار ترافیکی شهر داشت. آغاز این طرح به ۲۵ سال گذشته بر می گردد و در هر دوره مدیریت شهر در این سال ها، بخش هایی از این بزرگراه ساخته شده و برای ساخت آن، زمین های مسیر بزرگراه از مالکان به قیمت روز خریداری شده است.

لذا شهرداری براساس دستور دادستان شهرستان و با نظارت نیروی انتظامی خانه های این پنج مالک را بعد از دو سال از زمان پرداخت پول خرید منازلشان و هشدارهای مکرر برای تخلیه خانه ها تخریب کرد.

روابط عمومی شهرداری رفسنجان در ادامه چنین اظهار کرد: این پنج مالک حکم دادگاه را اجرا نکردند و خانه هایشان را بعد از دریافت پول تخلیه نکردند با توجه به اینکه این خانه ها توسط شهرداری خریداری شده بود، ملک، بیت المال حساب می شود و  شهرداری می تواند از آن ها اجاره این سال ها را نیز دریافت کند با این وجود شهرداری قصد چنین کاری را ندارد.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: این خانواده ها در تمام این سالها ضمن اینکه منازلشان خریداری شده بود و باید تخلیه می کردند و نکردند، اعتصابات غیر مسالمت آمیز داشتند و با ورود به ساختمان شهرداری رفسنجان اقدام به تخریب کرده بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369160

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر