4

چهره اصلی نقل و انتقالات پرسپولیس/ انتخاب درویش درست بود! +تصویر

  • کد خبر : 369166
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

با نگاهی به اسامی بازیکنان ورودی و یا تمدیدی تیم پرسپولیس مشخص می شود این باشگاه از همه رقبا در فصل نقل و انتقالات جلوتر است.

با نگاهی به اسامی بازیکنان ورودی و یا تمدیدی تیم پرسپولیس مشخص می شود این باشگاه از همه رقبا در فصل نقل و انتقالات جلوتر است.

چهره اصلی نقل و انتقالات پرسپولیس/ انتخاب درویش درست بود!

حضور دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی و محمدمهدی احمدی در باشگاه پرسپولیس و گرفتن عکس و امضا از آنها مشخص می کند کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعالتر از دیگر رقبا مشغول برآورده کردن خواسته های کادر فنی این تیم هستند.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد یحیی گل محمدی لیست نفرات خروجی و ورودی مورد نظرش برای تیم لیگ برتر بیست و دوم پرسپولیس را از حدود ۲۰ روز پیش از پایان فصل گذشته در اختیار مدیرعامل باشگاه گذاشته و درویش این موضوع را به فرد معتمد خودش در همین ارتباط منتقل می‌کند.

محمد محمدی، پیشکسوت پرسپولیس و معاون ورزشی باشگاه که در روزهای نخست حضورش در کادر مدیریتی باشگاه با مخالفت‌های شدید برخی پیشکسوتان مواجه شده بود حالا نقش مهم و تاثیر گذارش در نقل و انتقالات را نشان داده است.

محمد محمدی به واسطه ارتباطات خوبی که با مدیران باشگاه ها و یا مدیربرنامه‌های تعدادی از بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی داشته ظرف این مدت توانسته همزمان رابط خوبی بین درویش و بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی باشد. او که در این مدت کمتر اسمش را در نقل و انتقالات پرسپولیس شنیده ایم در واقع مهره اصلی نقل و انتقالاتی پرسپولیس محسوب می شود که کارهای مربوط به جذب بازیکنان و یا تمدید نفرات بدون قرارداد این تیم را رتق و فتق می کند.

گرچه نمی توان دست باز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بابت بستن قرارداد با مهره های مورد نظر گل محمدی را نیز از نظر دور نگه داشت. اینکه مبلغ قابل توجهی بابت فروش درصدی از سهام باشگاه در حساب بانکی پرسپولیس موجود است و از این نظر دست پرسپولیس را باز گذاشته. اما آنچه در این مدت باعث شده فعالیت پرسپولیس در فضای نقل و انتقالاتی پرسرعت تر از دیگر رقبا باشد حضور معاون ورزشی باشگاه در بطن نقل و انتقالات پرسپولیس است و شاید بتوان گفت موفقیت اصلی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمانی رقم خورد که در تاریخ بیست و دوم اردیبهشت ماه درویش حکم معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس را به نام محمد محمدی صادر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر