3
به مناسبت روز جهانی پاکبان صورت گرفت

تجلیل از۲۲۰ خادم پاکیزگی شهر قشم

  • کد خبر : 369249
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با روز جهانی پاکبان (۱۷ ژوئن – ۲۷خرداد) از ۲۲۰پاکبان زیرمجموعه مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت تعاونی کارکنان سازمان تقدیر شد.

تجلیل از220 خادم پاکیزگی شهر قشم

به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، شریف شریفی نژاد ضمن تبریک روز جهانی پاکبان، اظهار کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با معاونت فنی و زیربنایی و همچنین دستور ویژه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پاکبانان زحمتکش فعال در عرصه زیباسازی و پاکیزگی محیط شهری تقدیر شد.
وی ادامه داد: جایگاه پاکبانان عزیز در مدیریت شهری بسیار مهم است و این عزیزان باید به این نکته واقف باشند که در بدو ورود به هر شهری یکی از مواردی که به چشم می خورد و مورد توجه قرار می گیرد موضوع پاکیزگی و نظافت و شیوه نگهداشت شهر و محیط زیست است که حاصل تلاش های پاکبانان تلاشگر است.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: حفظ نظافت و پاکیزگی شهر با مشارکت شهروندان میسر می شود و شهروندان می توانند با پاکبانان و خادمان پاکیزگی شهر برای رسیدن به شهری زیبا و پاکیزه یاری کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369249

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر