3
در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و نماینده مردم هرمزگان در مجلس مطرح شد؛

اقدامات توسعه ای منطقه آزاد قشم مورد حمایت نمایندگان مجلس است

  • کد خبر : 369262
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندر خمیر در مجلس گفت: جزیره قشم در مسیر توسعه متوازن و پایدار قرار گرفته و با تمام توان در مسیر خدمت رسانی و بهبود زیرساخت ها به تلاش خود ادامه می دهیم.

اقدامات توسعه ای منطقه آزاد قشم مورد حمایت نمایندگان مجلس است

 

به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در دیدار با منصور آرامی با بیان این مطلب، اظهار کرد: قشم برای ادامه حرکت به سوی توسعه نیازمند بسیاری از زیرساخت هاست که برای دستیابی به آنها نیازمند همراهی تمامی بخش ها و همدلی نمایندگان مجلس، مسئولان و مردم است.
وی ادامه داد: قشم دارای ظرفیت های متعددی در حوزه های گردشگری، اقتصادی، نفت و انرژی، شیلات و… است و توسعه همراه با افزایش توانمندی و بهبود وضعیت معیشت جامعه محلی می تواند منجر به رونق بخشیدن اقتصاد جزیره و افزایش کیفیت زندگی ساکنان جزیره شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: هنوز پروژه ها و طرح های زیادی در جزیره قشم وجود دارد که به سرانجام نرسیده و برای آن برنامه ریزی صورت گرفته است و مطمئنیم با همدلی و افزایش تعامل میان نمایندگان مجلس و مسئولان دولت مردمی می توان با سرعت بیشتری نسبت به رفع  مشکلات موجود تلاش کنیم.
براساس این گزارش، نماینده بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: احداث پروژه های زیرساختی با هدف بهبود خدمات رسانی به مردم و گردشگران جزیره قشم و همچنین افزایش کیفیت زندگی ساکنان از مهمترین موضوعاتی است که خوشبختانه در دوره جدید مدیریتی سازمان منطقه آزاد قشم به آن توجه ویژه ای شده است.
منصور آرامی با بیان اینکه فعالیت ها و اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم که موجب افزایش رضایتمندی مردم شود، مورد حمایت نمایندگان می باشد، ادامه داد: نمایندگان مجلس با حمایت از فعالیت های توسعه ای جزیره، نقش خود را در موفقیت و به نتیجه رسیدن فعالیت های مختلف با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تقویت بنیه اقتصادی مردم ایفا می کنند.
وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه در دوره جدید و در دولت مردمی برنامه های خوبی با هدف توسعه و بهبود شرایط زندگی پیش بینی شده که امیدواریم در آینده نزدیک با اجرایی شدن آنها شاهد افزایش امید و رونق وضعیت اقتصادی در منطقه باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر