2
از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم

  • کد خبر : 369270
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حکمی حجت الاسلام محمدسعید آخوندی را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان منصوب کرد.

انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم

 

به گزارش افق نیوز به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی با صدور حکمی حجت الاسلام محمدسعید آخوندی را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است:

جناب آقای محمد سعید آخوندی مهرجردی
با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت “سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری” منصوب می شوید.
برنامه ریزی، نظارت و اقدام در راستای توسعه گردشگری و زیرساخت های آن، تدوین و اجرای برنامه های اجتماعی متناسب با جوامع محلی و منطقه آزاد، توسعه فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، برنامه ریزی و نظارت در خصوص برگزاری مراسمات و آئین های مذهبی، ملی و …، نگهداشت اماکن تاریخی، طبیعی و حفاظت از محیط زیست و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در برنامه های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان مورد تاکید و انتظار است.
انتظار می رود در چارچوب برنامه های راهبردی سازمان که برگرفته از اسناد بالادستی از جمله فرامین مقام معظم رهبری(مدظله) است، در حوزه فرهنگی ضمن پاسداشت فرهنگ غنی جزیره، نسبت به ارتقاء آن اقدام نموده و آن را بستری برای تعامل فرهنگی ملی، منطقه ای و بین المللی قرار دهید. در حوزه اجتماعی نیز با بهبود شرایط اجتماعی، استانداردهای آن را به سطح مناسب ارتقاء دهید و در حوزه گردشگری، ضمن معرفی جاذبه های بی نظیر گردشگری جزیره، زیرساخت ها و زمینه های لازم برای جلب گردشگر منطقه ای بین المللی را فراهم نمایید.
امید است در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد امور محوله موفق و موید باشید.                                                              افشار فتح الهی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

گفتنی است، حجت الاسلام محمدسعید آخوندی، پیش از این در سمت های مدیریت تبلیغات آستان قدس رضوی، معاونت فرهنگی و اجتماعی  اوقاف خراسان رضوی و مدیریت فرهنگی اوقاف کشور مشغول به خدمت به مردم شریف ایران بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر