2

رفع تصرف بیش از یک هزار و ۲۴۲ میلیارد ریال از اراضی خالصه جزیره قشم

  • کد خبر : 369281
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف یک هزار و ۲۴۲ میلیارد و ۵۱ میلیون ریال اراضی خالصه در جزیره قشم در دوماهه نخست سال جاری خبر داد.

رفع تصرف بیش از یک هزار و 242 میلیارد ریال از اراضی خالصه جزیره قشم

 

به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر گفت: طی دو ماه اخیر بیش از ۱۱۳ هزار مترمربع اراضی در ۲۰ نوبت در نقاط مختلف جزیره رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: روستاهای نقاشه، توریان، کووه ای، گیاهدان، سهیلی، شهر درگهان، دوراهی دیرستان – ضلع جنوبی اراضی فرودگاه، سایت شناورسازی و اراضی ضلع شرقی معدن سرسور ازجمله نقاطی بودن که رفع تصرف اراضی و تخریب سازه‌های احداثی غیرمجاز در آن‌ها انجام شد.

مازندرانی تصریح کرد: این رفع تصرفات پس از طی مراحل قانونی و انجام استعلامات موردنیاز از مراجع ذی‌ربط، به دستور کتبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم به مرحله اجرا درآمده است.

وی صیانت و حفاظت از اراضی ملی، دولتی و انفال را جزو اولویت‌های اصلی سازمان منطقه آزاد قشم برشمرد و افزود: این یگان در راستای مبارزه با زمین‌خواری در جزیره قشم بر اساس ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی و بند دوم اصل ۱۵۶ قانون اساسی ناظر بر احیای حقوق عامه، نسبت به هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی، دولتی و عرصه‌های طبیعی قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر