2
در نخستین جشن روز ملی روابط عمومی انجام شد؛

اهدای جایزه روابط‌عمومی برتر به روابط عمومی منطقه آزاد قشم

  • کد خبر : 369287
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

جایزه روابط عمومی برتر نخستین جشن روز ملی روابط عمومی، به پاس دستاوردهای ارزشمند روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به این مجموعه اهدا شد.

اهدای جایزه روابط‌عمومی برتر به روابط عمومی منطقه آزاد قشم

 

به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حسین مرادی با اعلام این خبر گفت: این جایزه پس از بررسی و آنالیز عملکرد دستاوردهای مجموعه روابط عمومی در انعکاس اخبار، ایجاد پل ارتباطی میان مردم و مدیران ارشد سازمان، تلاش برای توانمندساختن سازمان در ارائه خدمت، پاسخگویی به افکار عمومی و تلاش برای ایجاد همبستگی در مجموعه سازمانی، اهدا شد.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها در دنیای امروز نمی توانند با روش های سنتی کارکرد مورد قبلی ارائه دهند و حرکت به سمت مفاهیم جدید و سبک کاری نوین در حوزه کاری یکی دیگر از شاخص هایی است که منجر به تجلیل و اهدای جایزه به روابط عمومی منطقه آزاد قشم شد.
مرادی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی روابط عمومی ها نمی توانند با نگاه محدود به موفقیت دست یابند و باید برای ایفای صحیح وظایف، نگاهی فرامحلی و فراملی داشته باشند تا فلسفه وجودی سازمان متبوع را به درستی به مردم معرفی کنند و  در جهت دستیابی به اهداف سازمانی گام بردارند.
وی تصریح کرد: همکاران ما در مجموعه روابط‌عمومی منطقه آزاد قشم تلاش دارند با استفاده از ابزار و شیوه کاری نوین در برندسازی سازمان و جزیره زیبا و پهناور قشم گام‌های نو بردارند و خوشبختانه این تلاش‌ها و نوآوری‌ها از چشم استادان متخصص در حوزه ارتباطات دور نمانده است و درنهایت منجر به دریافت جایزه از یکی از معتبرترین رویدادهای این حوزه شد.
بنابراین گزارش، نخستین جشن روابط عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ها با حضور دکتر سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدیران روابط عمومی‌ها و اساتید و صاحب نظران برتر این حوزه در تالار وحدت پایتخت برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر