4

منتظر یک انتقال غیرمنتظره در روزهای آینده باشید/ گزینه مربیگری استقلال وریا را هایجک می‌کند!

  • کد خبر : 369292
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

بدون شک اگر مسئولان باشگاه استقلال تا پایان هفته جاری با وریا مذاکره نکنند، این بدان معنا است که دیگر نیازی به تداوم حضور این بازیکن در استقلال احساس نمی‌شود و ماجرای انتقال وریا به فولاد جدی‌تر از هر زمان دیگری دنبال خواهد شد.

مدیران باشگاه استقلال هنوز تماسی با وریا غفوری کاپیتان این تیم نگرفتند و به نظر می رسد این بازیکن به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

منتظر یک انتقال غیرمنتظره در روزهای آینده باشید/ گزینه مربیگری استقلال وریا را هایجک می‌کند!

محمدرضا حسینی هر روز به استقلال نزدیک‌تر می‌شود و به موازات آن نیز احتمال جدایی وریا غفوری که هنوز پای میز مذاکره با مدیران استقلال قرار نگرفته، قوت می‌گیرد. شاید وریای ۳۴ ساله همچنان بتواند در ترکیب استقلال به میدان برود و مؤثر هم باشد اما ظاهراً مدیران باشگاه استقلال در تلاشند برای پست هافبک-مدافع راست دست به آینده‌نگری بزنند و همین حالا محمدرضا حسینی را از سپاهان جدا کرده و به خدمت تیم خود بگیرند.

حضور حسینی در استقلال بدون شک وریا را به سمت درهای خروجی استقلال سوق خواهد داد اما کاپیتان آبی‌ها با مشتریانی هم روبه‌رو است و احتمال دارد فصل بعد به‌عنوان بازیکن فولاد در ترکیب این تیم دیده شود. بحث حضور وریا در فولاد که از یک هفته پیش جسته و گریخته به گوش می‌رسد این روزها داغ‌تر شده و هیچ بعید نیست آقای کاپیتان را در تیمی ببینیم که سرمربیگری‌اش را جواد نکونام به عهده دارد. بدون شک اگر مسئولان باشگاه استقلال تا پایان هفته جاری با وریا مذاکره نکنند، این بدان معنا است که دیگر نیازی به تداوم حضور این بازیکن در استقلال احساس نمی‌شود و ماجرای انتقال وریا به فولاد جدی‌تر از هر زمان دیگری دنبال خواهد شد.

فصل پیش حردانی از همین تیم فولاد به استقلال آمد و به نوعی جایگاه‌ وریا غفوری را در ترکیب استقلال گرفت اما حالا ممکن است وریا به همان تیمی برود که رقیبش در آن بازی می‌کرد. باید دید سرنوشت این انتقال چه خواهد شد و آیا مدیران باشگاه استقلال دست رد به سینه این بازیکن خواهند زد تا یک انتقال جذاب به سرانجام برسد؟!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر