2

شرایط موفقیت گرت بیل را فراهم می‌کنیم

  • کد خبر : 369461
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۳۶

جو تورینگتون، مدیر لس آنجلس اف سی، مدعی شد که این باشگاه تمام تلاشش را برای موفقیت گرت بیل به کار خواهد گرفت.

قرارداد بیل در پایان فصل گذشته با رئال مادرید به پایان رسید و او به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و راهی لس آنجلس اف سی شد.
این بازیکن ولزی حالا باید در کنار جورجو کیه‌لینی، مدافع و اسطوره فوتبال ایتالیا، بازی کند که او نیز در پایان فصل گذشته از یوونتوس جدا شده و راهی لیگ آمریکا شد تا در این تیم بازی کند.
این مهاجم سابق رئال مادرید در طول چند فصل گذشته نتوانست عملکرد خوبی را با پیراهن این تیم و در سطح باشگاهی از خود به نمایش بگذارد و حواشی بسیاری را ایجاد کرد اما مدیران لس آنجلس اف سی امیدوار هستند که او بتواند بار دیگر در این تیم بدرخشد.


تورینگتون در جریان پیروزی روز یک‌شنبه برابر نیوریورک ردبولز که باعث تثبیت جایگاه این تیم در صدر جدول کنفرانس غرب شد به ESPN گفت:« ما تمام تلاش‌ خودمان را همانطور که بقیه انتظار دارند به کار خواهیم گرفت. ما مکالمه بسیار خوب و صادقانه‌ای با بیل داشتیم و می‌دانیم که قرار است در چه شرایطی قرار داشته باشیم.»
او با اشاره به حواشی موجود درباره بیل و اظهاراتی که درباره این بازیکن مطرح می‌شود اضافه کرد:« ما مکالمه بسیار دقیق و پر از جزییاتی با بیل درباره این که برای موفقیت به چه چیزهایی نیاز دارد داشتیم. ما معتقد هستیم که بدون شک می‌توانیم بیل را در جایگاهی قرار دهیم که بتواند موفق شود و شرایط را برای او فراهم کنیم. این اتفاق می‌تواند سود بسیاری برای لس آنجلس اف سی به همراه داشته باشد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369461

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر