2

سوپرگل ۴۰ متری کلانتری به بیرانوند +تصویر

  • کد خبر : 369629
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

ایوب کلانتری، هافبک تیم نساجی در بازی دوستانه روز گذشته با پرسپولیس با سوپرگلی ۴۰ متری دروازه بیرانوند را باز کرد.

تیم های پرسپولیس و نساجی شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. تقابل دو تیم در نهایت با نتیجه پر گل ۳-۳ به پایان رسید. گل دوم نساجی قطعا زیباترین گل بازی بود. این گل را ایوب کلانتری از فاصله ۴۰ متری وارد دروازه حریف کرد.

علیرضا بیرانوند در دقیقه ۶۰ بازی و در شرایطی که تیمش ۲-۰ از نساجی پیش بود، از بیرون محوطه جریمه اقدام به ارسال پاس بلند برای هم تیمی های خود در میانه میدان کرد. ضربه او به توپ اما خیلی جالب نبود و با عبور از یک بازیکن سرخ پوش، مقابل پای ایوب کلانتری قرار گرفت.

هافبک باتجربه نساجی بدون درنگ و با توجه به اینکه دروازه بان پرسپولیس همچنان بیرون از محوطه جریمه بود، از فاصله ۴۰ متری اقدام به ضربه زدن کرد. ضربه او دقیق بود و ارتفاع خوبی هم داشت؛ توپ روی این ضربه از بالای دستان بیرانوند که غافلگیر شده و سعی داشت با پرشی بلند آن را مهار کند، وارد دروازه شد تا گل اول شاگردان مطهری به زیباترین شکل ممکن به ثمر برسد.

گلی که بیرانوند دریافت کرد، هواداران پرسپولیس را به یاد شکست ۴-۳ مقابل پیکان در سال ۱۳۸۹ انداخت؛ جایی که فرشید کریمی، گلر سرخ پوشان بود و گل های زیبایی از پشت محوطه جریمه خورد. یکی از این گل ها در نیمه اول و از فاصله حدود ۵۰ متری توسط محسن بیاتی نیا به ثمر رسید. پیکانی ها در صحنه یاد شده، به رسم بازی جوانمردانه، توپ را به پرسپولیسی ها واگذار کردند ولی همین توپ خیلی سریع برگشت و مقابل بیاتی نیا قرار گرفت تا مهاجم آماده آن روزهای پیکان با ضربه ای دقیق از فاصله ای بعید دروازه پرسپولیس را باز کند. سرخ پوشان بعد از آن دیدار، اعتراض زیادی به گل پیکانی ها داشتند و آن را غیرجوانمردانه دانستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر