1

یک اتفاق فوق العاده کم سابقه/ ۴ بازیکن بدون تیم روی دست تیم ملی ایران!

  • کد خبر : 369665
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳

سرنوشت ۴ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران هنوز در بازار تابستانه مشخص نشده و ابهاماتی پیرامون آینده فوتبالی آن‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری افق، با نگاهی به آخرین فهرست تیم ملی ایران مشخص می‌شود که در میان ۳۱ بازیکن دعوت‌شده از سوی اسکوچیچ برای حضور در اردوی دوحه و برگزاری مسابقه تدارکاتی با الجزایر، تکلیف آینده ۳ بازیکن تیم ملی هنوز مشخص نبوده و آن‌ها در بازار تابستانه به دنبال انتخاب بهترین تیم باشگاهی هستند تا بتوانند در سال منتهی به جام جهانی حضور خود را در فهرست تیم ملی تمدید کنند و در فهرست نهایی اسکوچیچ برای حضور در جام جهانی جای گیرند. به این نفرات، باید نام کریم انصاری‌فرد را هم که به دلیل مصدومیت در اردوی ملی حضور نداشت، اضافه کرد.

سعید عزت‌اللهی

عزت‌اللهی که تحت قرارداد باشگاه وایله کلوب دانمارک قرار داشت، فصل گذشته را زیرنظر آندره‌آ استراماچونی در تیم الغرافه قطر گذراند اما بعد از اتمام فصل، قطری‌ها به دنبال تمدید قرارداد هافبک ایرانی خود نبودند و همین مسئله باعث شد تا عزت‌اللهی مجدداً به تیم دانمارکی بازگردد. آن‌هم در شرایطی که وایله در غیاب عزت‌اللهی فرصت حضور در سطح اول فوتبال دانمارک را از دست داده و به دسته پایین‌تر سقوط کرده است.

هافبک دفاعی باتجربه تیم ملی ایران با توجه به سقوط وایله، به دنبال قطع همکاری با این باشگاه دانمارکی است و طی روزهای گذشته شایعاتی پیرامون بازگشت عزت‌اللهی به لیگ ایران مطرح شده اما با این‌حال او به دنبال حفظ حضور خود در فوتبال اروپاست و در تلاش است تا بتواند همچنان به عنوان لژیونر فعالیت کند. سعید عزت‌اللهی هنوز نتوانسته با مدیران باشگاه وایله کلوب به توافق برسد و در صورت جدایی از این باشگاه دانمارکی، سرنوشت او نامعلوم است.

یک اتفاق فوق العاده کم سابقه/ این همه لژیونر بی تیم روی دست تیم ملی ایران!

امیرحسین حسین‌زاده

وینگر خوش‌تکنیک و جوان استقلال در سودای لژیونر شدن است. او فصل رویایی را در جمع آبی‌پوشان گذراند و توانست عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان بدهد. درخشش او در جمع شاگردان فرهاد مجیدی باعث شده که پیشنهاد حضور در فوتبال اروپا برای حسین‌زاده ارسال شود و مدیران باشگاه شالروای بلژیک علاقه‌مند به جذب پدیده فصل گذشته استقلال هستند.

حسین‌زاده هنوز یک فصل دیگر با آبی‌پوشان استقلال قرارداد دارد اما بند فسخ ۲۵۰ هزار دلار راه را برای جدایی او هموار کرده و مدیران باشگاه شالروا در حال مذاکره با مدیران استقلال برای انتقال مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن جوان هستند و در صورت نهایی‌شدن انتقال پول، به نظر می‌رسد پدیده آبی‌ها فاصله چندانی تا لژیونر شدن نداشته باشد، چرا که مالک ایرانی باشگاه شالروای بلژیک در روزهای گذشته از تلاش این باشگاه برای نهایی‌کردن انتقال امیرحسین حسین‌زاده صحبت کرده است.

یک اتفاق فوق العاده کم سابقه/ این همه لژیونر بی تیم روی دست تیم ملی ایران!

پیام نیازمند

نیازمند که بعد از جدایی از سپاهان، به لیگ پرتغال رفته، فصل خوبی را در پورتیموننسه نگذراند و همواره یک دروازه‌بان نیمکت‌نشین برای تیمش بود و در دیدارهایی هم که فرصت بازی برای تیمش را به‌دست آورد، دور از آمادگی همیشگی خود بود و نتوانست عملکرد موفقی در ترکیب تیم پرتغالی داشته باشد. او در حال حاضر در تلاش است تا بتواند جایگاه مناسبی در تیم ملی پیدا کند و موفق شود در مسابقات جام جهانی با جلب نظر دراگان اسکوچیچ در رقابت با چهره‌هایی همچون علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و سیدحسین حسینی، درون دروازه ایران قرار گیرد.

دروازه‌بان سابق طلایی‌پوشان در آستانه بازگشت به لیگ ایران قرار داشت و اخباری پیرامون مذاکره او با فولاد به میان آمد اما در نهایت فولادی‌ها ناکام در جذب او شدند و به سراغ جذب کریستوفر کنت رفتند تا مشخص شود بازگشت پیام نیازمند به لیگ برتر فوتبال منتفی است. نیازمند به تازگی از باشگاه ماریتیمو که فصل گذشته علی علیپور را در اختیار داشت، پیشنهاد دریافت کرده و در حال بررسی پیشنهاد جدید خود است.

دروازه‌بان ۲۶ ساله پورتیموننسه، هنوز ۲ فصل دیگر با این باشگاه پرتغالی قرارداد دارد و با توجه به بند فسخ ۱۰ میلیون یورویی او، نیازمند راه دشواری برای جدایی دارد اما انتقال قرضی او به ماریتیمو دور از ذهن نیست و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده سرنوشت نهایی او هم مشخص می‌شود.

یک اتفاق فوق العاده کم سابقه/ این همه لژیونر بی تیم روی دست تیم ملی ایران!

کریم انصاری‌فرد

کاپیتان باتجربه تیم ملی در روزهایی که شایعات زیادی پیرامون آینده حضورش در عرصه ملی به گوش می‌رسد و برخی از احتمال حذف نام او از جمع نفرات تیم ملی به دلیل عدم حمایت از دراگان اسکوچیچ صحبت می‌کنند، در عرصه باشگاهی با مدیران آاِک یونان به توافق برای ادامه همکاری نرسیده و گرفتن شماره ۱۰ این باشگاه یونانی از کریم انصاری‌فرد باعث شده تا مشخص شود او فصل آینده جایی در آاِک ندارد.

انصاری‌فرد که در روزهای گذشته نامش در حوالی تراکتور و پرسپولیس مطرح شده، به دنبال ادامه حضور خود در فوتبال اروپاست و قصدی برای بازگشت به لیگ ایران ندارد و می‌خواهد به دوران لژیونری خود ادامه دهد. او ابتدا منتظر قطع همکاری رسمی با باشگاه آاِک آتن است تا سپس تصمیم نهایی خود را برای آینده فوتبالی خود بگیرد. گلزن ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه چشم در اردوی تیم ملی در قطر حضور نداشت، امیدوار است بتواند در سومین جام جهانی دوران فوتبالی خود حضور پیدا کند و با درخشش در قطر، چهره‌ای تاثیرگذار در عملکرد تیم ملی باشد.

یک اتفاق فوق العاده کم سابقه/ این همه لژیونر بی تیم روی دست تیم ملی ایران!

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر