2

وزیر صنعت: حذف قرعه‌کشی خودرو

  • کد خبر : 369702
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در شرکت سایپا به جز دو خودرو تمامی خودروهای تولیدی از فرآیند قرعه کشی خارج شده‌اند.

سیدرضا فاطمی‌امین ظهر امروز در جریان سفر به ساوه و بازدید از چند واحد تولیدی گفت: حضور و بازدید میدانی از صنایع و واحد‌های تولیدی باعث رصد و لمس مشکلات از نزدیک می‌شود و می‌توانیم برای برون رفت از مشکلات پیش رو تصمیم‌گیری‌های لازم‌ را انجام دهیم.

وی افزود: برخی از مشکلاتی که در این بازدیدها مطرح می‌شود قبلا احصا و در این خصوص تصمیماتی گرفته شده، اما برخی مسائل برای نخستین بار مطرح می‌شود که لازمه حل این مسائل بررسی کارشناسی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در شهرستان ساوه بیش از آنکه مشکل اشتغال داشته باشیم، با کمبود مسکن مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان در تعاملی که با وزارت راه و شهرسازی داشته است مقرر گردید از طریق واگذاری زمین و اعطای تسهیلات به صاحبان صنایع امکان ایجاد مسکن را برای حل این مشکل فراهم کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون حذف تدریجی قرعه‌کشی خودرو بیان داشت: خروج خودرو از قرعه‌کشی تابع عرضه و تقاضا و سازوکار بازار است و پایان قرعه کشی به تدریج رخ می‌دهد، در شرکت سایپا به جز دو خودرو تمامی خودروهای تولیدی از فرآیند قرعه کشی خارج شده‌اند.

فاطمی امین  با بیان اینکه تولید خودرو در کشور آمار بالایی دارد، گفت: میزان تولید خودروهای ناقص در آبان و آذر سال گذشته ۱۷۰ هزار خودرو و در چهار ماهه گذشته ۲۰ هزار  خودرو بود که با تداوم روند کاهشی به صفر خواهد رسید.

گفتنی است وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی ، برای برگزاری جلسه هم اندیشی با صاحبان صنایع راهی فرمانداری شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369702

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر