1

دمای گیلان تا ۱۰ درجه کاهش می یابد

  • کد خبر : 369712
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

طبق جدول هواشناسی گیلان، دمای شهر رشت تا اواسط هفته آینده کاهش پنج درجه ای را تجربه می کند و از ۳۱ درجه سانتیگراد امروز جمعه تا محدوده ۲۶ درجه افت می کند.

هواشناسی گیلان پیش بینی کرد که از فردا شنبه تا اواسط هفته آینده هوای استان به طور متوسط پنج تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام
به گزارش ایرنا، براساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان؛ طی مدت یاد شده ( شنبه تا سه شنبه) گاهی افزایش ابر در بعضی نقاط بارندگی ، گاهی رگباری و موقتی شدید رعد و برق ، وزش باد در پاره‌ای نقاط شدید مورد انتظار است.

هواشناسی گیلان با صدور هشدار زرد اعلام کرد که از فردا شنبه به تدریج هوای استان ابری، مه آلود و خنک تر می شود و این کاهش دما به ویژه طی یک شنبه تا سه شنبه محسوس تر خواهد بود.

براساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان؛ شرایط بارندگی گاهی رگباری و برخی مناطق شدید، وزش باد و برخی نقاط موقتی شدید، رعد و برق و احتمال تگرگ تا اواخر هفته در استان وجود دارد.

شهر دیلمان که انتظار می رود امروز جمعه حداکثر دما در استان را با ۲۶ درجه سانتیگراد به خود اختصاص دهد، روز دوشنبه در گرمترین ساعات به ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

طبق جدول هواشناسی گیلان، دمای شهر رشت تا اواسط هفته آینده کاهش پنج درجه ای را تجربه می کند و از ۳۱ درجه سانتیگراد امروز جمعه تا محدوده ۲۶ درجه افت می کند.

هواشناسی گیلان پیش بینی کرد که طی مدت فعالیت این سامانه جوی از فردا شنبه تا سه شنبه؛ احتمال خسارت به سازه ها، شکستن درختان به سبب وزش باد شدید ، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جاری شدن سیلاب و موقتی و منطقه‌ای به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها، احتمال رانش و لغزش، احتمال خسارت به شالیزار ها و محصولات کشاورزی و احتمال برخورد صاعقه به زمین دور از انتظار نیست.

هواشناسی گیلان همچنین تا یکشنبه پیش رو؛ به پرهیز از شنا ، محدود کردن تردد قایق های سبک و تفریحی و ورود و خروج کشتی ها به بندر با احتیاط توصیه کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369712

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر