4

کاهش هزینه و افزایش کیفیت با تولید کامل خودرو

  • کد خبر : 369746
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۰۱

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: اگر خودرو به صورت کامل تولید شود کم‌ترین اثر آن، کاهش هزینه، افزایش کیفیت و نیز عملکرد و هماهنگی بهتر شبکه تأمین است.

کاهش هزینه و افزایش کیفیت با تولید کامل خودرو

به گزارش خبرگزاری افق از ایران خودرو؛ آقای مهدی خطیبی پس از بازدید از شرکت ساپکو در جمع معاونان و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف کلان و از پیش تعیین شده، برنامه‌های زیادی را پیش رو داریم، افزود: برای ارتقای کیفیت، طرح‌های متعددی تعریف شده که باید بیش از گذشته پی گیری و اجرا شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو همچنین گفت: لازم است با برنامه‌ریزی و دقت بیشتر برای کاهش هزینه‌ها بکوشیم در این باره ۲۵ تا ۳۰ درصد از تحویل محصول به مشتری را به طور مستقیم در سایت‌های تولیدی سراسر کشور انجام دهیم تا هم برای مشتریان جذابیت داشته باشد و از دیگر سو به کاهش هزینه‌ها بینجامد.
خطیبی با بیان این‌که تولید کامل محصول باید در گروه صنعتی ایران‌خودرو ادامه یابد، به اقداماتی که در چند ماهه اخیر در این گروه صنعتی اعم از میزان تولید، تجاری سازی، ارتقای کیفی محصولات و رفع بسیاری از چالش‌ها و موانع صورت پذیرفته، اشاره و تاکید کرد: این شرکت استمرار تولید کامل را با برنامه‌تر، با کیفیت‌تر و ریشه‌دارتر پیش خواهد برد و اثرات این نوع عملکرد نیز در حال نمایان شدن است.
در ادامه آقای عادل پیرمحمدی مدیرعامل ساپکو گفت: برای تحقق برنامه تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو همراه با حفظ و ارتقای کیفیت، برنامه‌های مهمی به اجرا درآمده است که از جمله این برنامه‌ها، افزایش یکپارچگی ارکان اجرایی تولید در محور‌های کاهش خودرو‌های کف، تسریع جریان عبور مستقیم، تثبیت برنامه تولید با پیش‌بینی و کاهش ریسک و افزایش تولید با حفظ و افزایش کیفیت، در دستور کار بوده است و این روند با جدیت ادامه دارد.
وی با اشاره به خودکفایی در تولید بیش از ۱۵۰ نوع فولاد با مدیریت صنعت خودروی کشور، برندگان عرصه صنعت و اقتصاد را بخش‌هایی مانند صنعت خودرو دانست و افزود: آن دسته از شرکت‌هایی که با درصد بالایی از خودکفایی، به تولید محصول مشغول هستند از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، بنابراین تلاش می‌کنیم با اعمال سیاست‌های مطلوب، زمینه‌ساز تقویت و توسعه آن‌ها شویم.
مدیرعامل ساپکو، پافشاری بر عدد تولید در گروه صنعتی ایران خودرو با ۷۵ درصد ساخت داخل را نیز در راستای راهبرد توسعه اقتصادی کشور ضروری برشمرد و گفت: نقش راهبردی صنعت خودرو در تبدیل مواد اولیه مانند مس و سنگ آهن به محصول، ارزش افزوده را بالا می‌برد و از این رو باید توجه کنیم که خام فروشی به عنوان آفت توسعه اقتصادی بوده و ایران خودرو از جمله شرکت‌هایی است که مواد خام در آن تبدیل به یک محصول تولیدی می‌شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر