2

پرسپولیس با دستان خالی به استقبال لیگ برتر می رود

  • کد خبر : 369754
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته های نخست با کمبود بازیکن در خطوط مختلف همراه است.

به گزارش خبرگزاری افق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌های نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال چاره‌ای جز پذیرش دوری بازیکنان تأثیرگذار خود برای گلزنی مقابل حریفان ندارد.

مصدومیت‌های متوالی و عجیب مهدی عبدی، حامد پاکدل و وحدت هنانوف باعث شده تا یحیی گل محمدی قید حضور آنها در نخستین بازی‌های رسمی تیمش را بزند.

سرمربی پرسپولیس که حدود دو ماه پیش جذب مهاجمان با کیفیت را از مدیریت باشگاه خواسته بود نه تنها خواسته‌هایش نادیده گرفته شد بلکه حالا با مصدومیت دو مهاجم تخصصی خود و نبودن وحید امیری هیچ گزینه‌ای برای خط حمله ندارد.

عبدی و پاکدل در بهترین شرایط ممکن از هفته سوم می‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند تا سرخپوشان در نبردهای نخست خود با مشکلی جدی روبرو شوند.

پرسپولیس با دستان خالی به استقبال لیگ برتر می رود

از سوی دیگر کمال کامیابی نیا برای ایستادن در کمربند میانی به عنوان هافبک دفاعی نیز با مشکل روبرو است. او از هفته آینده می‌تواند در تمرینات شرکت کند اما وحدت هنانوف دیگر گزینه آلترناتیو برای حضور در این پست باید حداقل ۶ هفته دیگر دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد تا آماده بازی کردن شود.

پرسپولیس که خریدهای گران قیمت و اسم و رسم داری در خط دفاع و میانی داشته است توازن لازم را برای داشتن نیمکتی قدرتمند ندارد. آنها با وجود ستاره‌هایی همچون علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، سعید صادقی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، گئورگی گولسیانی و محمد مهدی احمدی در برخی پست‌ها همچون خط حمله نیاز مبرم به بازیکن دارند.

گل محمدی نه تنها باید قید استفاده از مهاجمان تخصصی خود را در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر بزند بلکه با دعوت مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم فوتبال امید از علیرضا خدایی و محمد مهدی احمدی برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از آنها نیز نمی‌تواند استفاده کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر