6

پایان کار تیم ایران با کسب ۱ مدال طلا، ۱ نقره و ۱ برنز

  • کد خبر : 369780
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲

تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۱ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان روزهای ۱ و ۲ مردادماه در شهر ورشو لهستان برگزار شد و در پایان تیم پنج نفره کشورمان توسط، محمدهادی ساروی در وز ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا، علی اصغر سام دلیری در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال نقره و محدمحسین محمودی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی رضایی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب گئورگ غریبیان از ارمنستان شد. وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر مقابل بغداد حسین از مصر به پیروزی رسید و در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل چن ونجی از چین شکست خورد و نهم شد.

پایان کار تیم ایران با کسب ۱ مدال طلا، ۱ نقره و ۱ برنز

در وزن ۶۳ کیلوگرم علی اصغر سام دلیری در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۴ مقابل اریک بگ از مجارستان به پیروزی رسید. وی در مبارزه بعد با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل آرنوات رضوان از رومانی به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. دلیری در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب تینار شارشنبکوف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۶ کروگر مارکو از دانمارک را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۹ بر ۱ کور آندرس از نروژ را مغلوب کرد اما در دیدار ماقبل پایانی با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب زولتان لوای از مجارستان شد و به دیدار رده بندی رفت. گرایی در این دیدار با توجه به آسیب دیدگی که داشت با صلاحدید کادر فنی، مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان مبارزه نکرد و پنجم شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدحسین محمودی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۱ از سد پرولاینن از فنلاند گذشت وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب اکسوز موکابه از نروژ شد. محمودی در مبارزه بعدی پتر نوواک از جمهوری چک را با نتیجه ۷ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۴ از سد وانگ چنگ وو از چین گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه ۹ بر ۱ مقابل لیائو یان از چین به برتری دست یافت. وی در دور دوم و با نتیجه ۸ بر صفر (ضربه فنی) مقابل تایرونه استرکنبورگ از هلند به برتری رسید. ساروی در دور سوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ آروی ساوولاینن از فنلاند را مغلوب کرد و در دور چهارم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل الکس زوکه از مجارستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. ساروی در دیدار پایانی با نتیجه ۹ بر ۱ بک سلطان محموداف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر