2

خرید سوئیت شیک در ترکیه

  • کد خبر : 369791
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۷

در این مقاله قصد داریم در مورد خرید سوئیت شیک در شهرهای ترکیه، نحوه خرید و مزایای آن، صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات و خرید سوئیت، با ما همراه باشید.

امروزه شاهد مهاجرت افراد زیادی به ترکیه هستیم، که علت آن میتواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد. برای مثال میتوان به اوضاع اقتصادی ترکیه و ایران اشاره کرد؛ ارزش پول در کشور ترکیه نسبت به ایران بیشتر است و قیمت خرید خانه و سوئیت در آن مناسب تر میباشد. از طرفی فاصله کمی که بین ترکیه و ایران است، مهاجرت به این کشور را، ساده تر میکند. یکی از راه های گرفتن اقامت و پاسپورت ترکیه، خرید ملک در این کشور میباشد. از طریق خرید ملک در ترکیه، میتوان شهروندی ترکیه را دریافت نمود. پاسپورت ترکیه ارزش بالایی دارد و میتوان با دریافت آن، بدون نیاز به گرفتن ویزا، به ۷۱ کشور مختلف، سفر کرد. همچنین نزدیک بودن فرهنگ دو کشور ترکیه و ایران هم از دلایلی است که افراد، ترکیه را برای مهاجرت انتخاب میکنند.

سوئیت در ترکیه

برای خرید یک خانه با قیمت پایین تر در ترکیه، خرید سوئیت را به شما پیشنهاد میکنیم. سوئیت نام دیگر خانه کوچک بدون اتاق میباشد که معمولاً با وسیله و مبله به فروش میرسد. طراحی این سوئیت و خانه های کوچک، به شکلی است که ضروریاتی مانند: سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه در آن وجود دارد و دارای چیدمان ساده تری میباشند. این خانه های کوچک، مناسب برای افرادی هستند که معمولا برای مدتی قصد سکونت در این کشور را دارند و یا به تنهایی زندگی میکنند.

مزایای خرید سوئیت در ترکیه

از نظر اقتصادی هم خرید سوئیت و هم مخارج جانبی آن، نسبت به خرید خانه، به صرفه تر میباشد. هزینه انرژی های مصرفی آب، برق و گاز، کمتر میباشد؛ چرا که برای حفظ تعادل دمای هوا، به وسیله استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی، به علت کوچک بودن خانه، این تعادل دمایی، سریع تر اتفاق می‌افتد و نیاز به استفاده دائمی از این سیستم ها نمیباشد. در نتیجه، مصرف کمتر انرژی را خواهید داشت که پرداخت هزینه کمتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. مچنین ملزم به پرداخت شارژ ماهیانه کمتری هستید. برای نظافت سوئیت، زمان کمتری برای تمیز کردن لازم میباشد، که به علت کوچک بودن خانه و مبلمان جمع و جور، نظافت راحت تر صورت میگیرد. میتوان سوئیت را با قیمت مناسبی اجاره داد؛ افرادی هستند که برای گذراندن دوره کوتاهی از زندگی خود، دنبال سوئیت یا خانه های کوچک، ولی شیک و مناسب میگردند تا هزینه کمتری برای اجاره آنها، بپردازند. از طرفی سرمایه شما با خرید سوئیت، نسبت به خرید خانه، زودتر به شما برمیگردد. همچنین می توانید با خرید سوئیت، اقامت ترکیه را بگیرید.


قیمت خرید سوئیت شیک در شهرهای ترکیه

با توجه به هزینه کمتر زندگی در ترکیه نسبت به ایران، خرید یک سوئیت شیک در ترکیه را به شما توصیه میکنیم. برای زندگی در ترکیه، اول باید شهری که میخواهید در آن ساکن شوید را انتخاب کنید. خرید ملک در استانبول، آنکارا، ازمیر و آنتالیا، که بزرگ‌ ترین شهرهای ترکیه هستند، گران میباشد. برای پرداخت هزینه کمتر برای خرید سوئیت، میتوانید از شهرهای دیگر ترکیه، سوئیت را با امکانات بالا خریداری کنید. خرید سوئیت و ملک های ارزان قیمت در اطراف و دور از مرکز شهر و مناطق بومی نشین شهرهای بزرگ ترکیه، امکان پذیر میباشد، که در اطراف شهرک های مسکونی قرار دارند و امکانات رفاهی کمتری دارند. اما اگر از پس هزینه های سنگین تر بر می‌آیید، به شما خرید ملک در استانبول را پیشنهاد میکنیم؛ چرا که استانبول به دلایل: توریستی بودن، امکانات شهری و رفاهی بالا، آب و هوای خوب و جاذبه های گردشگری زیبا، بهترین شهر ترکیه برای سکونت به حساب می‌آید، که نیاز به پرداخت هزینه سنگینی برای خرید ملک و زندگی در آن را دارد.


دریافت شهروندی ترکیه

یکی از راه های گرفتن شهروندی ترکیه برای خود و خانواده، خرید ملک میباشد. دریافت پاسپورت ترکیه شرایطی دارد: اگر بخواهید اقساطی خانه بگیرید، امکان پذیر نمیباشد و تنها بصورت نقد باید خانه خریداری شود. فردی که خانه را از او میخرید، باید ترک باشد. قبلاً کسی برای دریافت شهروندی ترکیه آن خانه را نخریده باشد و یا درخواست نداده باشد. قیمت ملکی که میخرید باید حداقل میزان قیمت تعیین شده را داشته باشد، یا چندین ملک با هزینه کمتر خریداری شود. با داشتن شرایط مذکور، میتوان شهروندی ترکیه را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کرد.

سوئیت در استانبول

برای خرید ملک در استانبول، با توجه به مکان سوئیت، نوع سوئیت و شرایط آن، مانند: کوچکی و بزرگی سوئیت، نوساز یا قدیمی بودن آن، نزدیک بودن به مرکز شهر یا دور بودن از آن، دارای قیمت های متفاوتی میباشند. سوئیت هایی که در مرکز استانبول قرار دارند برای خرید مناسب تر هستند و دسترسی مناسبی به محله های مرکزی دارند.

سخن آخر

اگر قصد دریافت شهروندی ترکیه را دارید، میتوانید با خرید ملک در استانبول یا شهرهای دیگر ترکیه، طبق شرایطی خاص، پاسپورت ترکیه را که رتبه ۳۹ در جهان را دارد، دریافت کنید. ترکی بست هوم، خرید یک سوئیت شیک با شرایط شما را امکان پذیر میکند و شما را صاحب ملک، در ترکیه میکند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369791

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر