3

امید بازیکن فراری استقلال به انتقال به تیم پرستاره

  • کد خبر : 369837
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۱

انتقال آرش رضاوند به تیم فولاد منتفی نشده و این احتمال وجود دارد که در مذاکرات جدید دو باشگاه به توافق برسند.

تیم فولاد خوزستان هنوز از جذب آرش رضاوند منصرف نشده است. در واقع اطمینان خاطری که فولادی‌ها در اردوی ترکیه به رضاوند دادند باعث شد او آن استوری جنجالی را منتشر کند. بعد از این که باشگاه استقلال خواهان معاوضه نجاریان و کوشکی با رضاوند شد باشگاه فولاد مطمئن شد استقلال علاقه‌ای به تعویض این بازیکن ندارد و به همین دلیل سنگ به این بزرگی جلوی پای آنها انداخته است.

این در حالی است که ساپینتو علنی به مسئولان باشگاه استقلال گفته‌ بود این بازیکن را نمی‌خواهد. رضاوند به همین دلیل برای استقلال مهره سوخته به حساب می‌آمد مگر این که از انتقالش در آمدزایی کرده یا او را با بازیکنی عوض کنند. بدون شک فولادی‌ها بازیکنانی چون نجاریان و کوشکی به راحتی از دست نمی‌دهند.

در این خصوص شنیدیم مدیران ارشد این باشگاه در زمان اردوی تیم در ترکیه راهی تهران شده و مذاکراتی با آجورلو انجام دادند و آب پاکی را روی دست او ریختند که ما کوشکی و نجاریان را نه به استقلال که به هیچ تیمی نمی‌دهیم. در نتیجه استقلالی‌ها اگر می‌خواهند با حفظ رضاوند ضرر نکنند بهتر است به فکر راه معاوضه دیگری افتاده و یا در ازای مبلغ معقولی این بازیکن را به فولاد واگذار کنند.

آنها با این حرف‌ها به استقلالی‌ها فهماندند که در ازای رضاوند ۳۵ میلیارد که هیچ ۱۰ میلیارد هم نمی‌دهند چون باید با خود بازیکن هم قرارداد ببندند. از طرفی فولاد به خواست جواد نکونام به دلیل بی نظمی پاتوسی او را کنار گذاشته و این احتمال وجود دارد با توجه به علاقه استقلال به پاتوسی یک معاوضه جذاب دیگر رقم بخورد.

امید بازیکن فراری استقلال به انتقال به تیم پرستاره

در نتیجه قرار شد در بازگشت به ایران و در گفت‌وگویی که مدیران باشگاه استقلال با ساپینتو دارند تکلیف رضاوند را مشخص کنند. اگر در آن مقطع نکونام همچنان اصرار به جذب این بازیکن داشت و ساپینتو هم به جدایی او رضایت داد، آن وقت باب تازه‌ای از مذاکرات برای این انتقال باز می‌شود. در اصل همین اظهارت باعث دلگرمی رضاوند شد و خیلی زود واکنش نشان داد اما با تذکر باشگاه فولاد آن استوری را بی‌منظور عنوان کرد. به این ترتیب نباید این پرونده را منتفی دانست و هنوز این احتمال وجود دارد که رضاوند به فولاد منتقل شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر