4

یحیی رفتنی شد! / اختلاف درویش و گل محمدی بالا گرفت؟

  • کد خبر : 369862
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

از داخل تیم تا اطراف باشگاه، هواداران پرسپولیس نشانه‌های نگران‌کننده متعددی را در آستانه آغاز لیگ بیست و دوم مشاهده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری افق؛ از داخل تیم تا اطراف باشگاه، هواداران پرسپولیس نشانه‌های نگران‌کننده متعددی را در آستانه آغاز لیگ بیست و دوم مشاهده می‌کنند.
از پایان لیگ بیست و یکم روزهای زیادی نمی‌گذرد اما باشگاه سرخپوش پایتخت ماجراهای زیادی را به خود دیده است. از شروع پرشتاب در نقل و انتقالات که از روز پایانی لیگ برتر و با انتقال دو سپاهانی (سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر) آغاز شد تا صید سعید صادقی که خود را به عنوان مهمترین چهره بازار مطرح کرده بود و در ادامه آن توقف عجیب فعالیت موثر باشگاه در پنجره تابستانی. این شاید خلاصه‌ای کوتاه از ماجراهایی باشد که پرسپولیس در هفته‌های گذشته به خود دیده است اما در بین سطور صحبت‌های سرمربی تیم، نکات دیگری هم پنهان هستند.

دو روز پیش موبایل بازیکنان پرسپولیس پیامک واریز بخشی از مطالباتشان را دریافت کرد تا به این ترتیب بتوان انتظار داشت حداقل تا مدتی کوتاه، خبری از اعتراض آنها به وضعیت مالی باشگاه نخواهد بود. اما برخلاف آنها، این بار سرمربی تیم وارد گود شد و در گفتگویی که با خبرگزاری ایسنا داشت، نگرانی خود را به صورت علنی ابراز کرد. این البته اولین بار در این فصل نبود که یحیی نارضایتی خود را از وضعیت کنونی نشان می‌داد اما تغییر لحن در این مصاحبه به وضوح قابل مشاهده بود.

تماس گل‌محمدی با درویش؛ می‌خواهم یکی دو سال نباشم - ورزش سه

اولین صحبت‌های یحیی گل‌محمدی در این فصل، به بهانه خبری بود که در مورد چرایی تاخیر در شروع تمرینات پرسپولیس (درخواست بازیکنان برای پرداخت مطالبات) شد؛ یحیی در این گفتگو از مدیران باشگاه پرسپولیس «تشکر» کرد اما گفت «هنوز کار برای ما تمام نشده» و نیازهای خود را به این شکل توضیح داد: «دو مهاجم خارجی می‌خواهیم و در پست هافبک دفاعی هم به یک بازیکن نیاز داریم.»

۱۲ روز بعد از این صحبت‌ها بود که گل‌محمدی مصاحبه حاشیه تمرین با حضور خبرنگاران را انجام داد که باعث انتشار بیانیه از سوی باشگاه پرسپولیس نیز شد. او از «توقف عجیب نقل و انتقالات پرسپولیس» صحبت کرد و گفت که با وجود معرفی گزینه به باشگاه «اصلا هیچ تلاشی برای عقد قرارداد انجام نشد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر